Gjest erne Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 http://home.no/klippen/endetiden.htm Hvor lenge tror dere at kloden vil bestå? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Å huff!!! Jeg synes det er trist med slikt jeg. Kristendommen blir forherliget over alt annet. Hvem har sagt at den kristendommen vi har er den eneste rette? Hvem har sagt at vi, små mennesker, skal agere Gud på jorden? Nei, jeg tror ikke enden er nær. Jeg vet ikke en gang hva enden er for noe. Og det er det ingen som gjør! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ca. 5000 år til, så blir den slukt av sola, har jeg lest. 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Å huff!!! Jeg synes det er trist med slikt jeg. Kristendommen blir forherliget over alt annet. Hvem har sagt at den kristendommen vi har er den eneste rette? Hvem har sagt at vi, små mennesker, skal agere Gud på jorden? Nei, jeg tror ikke enden er nær. Jeg vet ikke en gang hva enden er for noe. Og det er det ingen som gjør! Er det ikke den du sitter på? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ca. 5000 år til, så blir den slukt av sola, har jeg lest. Ganger sånn circa 1000000. Husker ikke hvor mange år det er til, men det er vesentlig mer enn 5000. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Vesentlig lenger enn kristendommen! Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg tror vi ryker i løpet av sommeren, og har begynt å hamstre. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ganger sånn circa 1000000. Husker ikke hvor mange år det er til, men det er vesentlig mer enn 5000. Med vennlig hilsen Ok, leste det i en novellesamling... Men 5000 eller 5000000 år, det spiller egentlig ikke så stor rolle. 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ok, leste det i en novellesamling... Men 5000 eller 5000000 år, det spiller egentlig ikke så stor rolle. Enig. Neppe vårt problem! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest erne Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Å huff!!! Jeg synes det er trist med slikt jeg. Kristendommen blir forherliget over alt annet. Hvem har sagt at den kristendommen vi har er den eneste rette? Hvem har sagt at vi, små mennesker, skal agere Gud på jorden? Nei, jeg tror ikke enden er nær. Jeg vet ikke en gang hva enden er for noe. Og det er det ingen som gjør! Med så enorme lidelser som er på kloden så må det vel være best at ondskapen ryddes ut og at det kommer en ny klode. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 "Slik som jorden ble utsatt for stor ødeleggelse da Noah gikk inn i arken, vil jorden bli kastet ut i en stor trengsel når Jesu brud er borte fra jorden. Det er begynnelsen på verdens ende. Tidenes største trengsel vil sette inn, og folk vil engste seg over det de ser komme over jorden!" Jesu Brud? Er ikke det det kvinnfolket borti Knutby? Kjipt hvis alt til helvete når det trollet stryker med. 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Med så enorme lidelser som er på kloden så må det vel være best at ondskapen ryddes ut og at det kommer en ny klode. *ler* Ville ikke "det beste" bare være at guden din ikke hadde skapt noen ondskap? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 "Slik som jorden ble utsatt for stor ødeleggelse da Noah gikk inn i arken, vil jorden bli kastet ut i en stor trengsel når Jesu brud er borte fra jorden. Det er begynnelsen på verdens ende. Tidenes største trengsel vil sette inn, og folk vil engste seg over det de ser komme over jorden!" Jesu Brud? Er ikke det det kvinnfolket borti Knutby? Kjipt hvis alt til helvete når det trollet stryker med. Nå har ikke jeg lest tråden, men brud?? Jeg mente bestemt at Jesus døde som...jeg hadde nær sagt jomfru... Men det var kanskje mora hans det...en bragd i alle fall. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er det ikke den du sitter på? Med vennlig hilsen Det var min første tanke og.. *knegg* I alle fall er den bak meg, samme hvem himmelretning jeg står i! 0 Siter
Sør Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Det var min første tanke og.. *knegg* I alle fall er den bak meg, samme hvem himmelretning jeg står i! Du blir forfulgt! Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nå har ikke jeg lest tråden, men brud?? Jeg mente bestemt at Jesus døde som...jeg hadde nær sagt jomfru... Men det var kanskje mora hans det...en bragd i alle fall. Neida, har du ikke lest DaVincy-koden? Han var kanskje gift med Maria Magdalena, og de fikk et barn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Med så enorme lidelser som er på kloden så må det vel være best at ondskapen ryddes ut og at det kommer en ny klode. Joda, sikkert ikke ille det. Når går flyet? 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 he-he....hvis man skulle ta slikt alvorlig, så finnes det sikkert mange dårlige grunner til å engste seg:-) Men at jorden en eller annen gang vil gå under er jo helt riktig - dog av helt andre årsaker enn det svadaet det stod i det du linket til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.