Gå til innhold

Kreativ sms-flørting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en engelskmann som jeg ble stormende forelsket i for noen uker siden.

Vi rakk ikke å bli særlig godt kjent, før han måtte reise hjem. Vi ses nok ikke før til høsten, men vi sender daglig tildels hotte sms´er.

Jeg har vært ute av gemet en stund, og trenger kreative forslag til flørte-meldinger...

Jeg liker ikke slibrigheter, og det tror jeg ikke han gjør heller. Men vi har sendt dirty kisses til hverandre.

Kan jo bli en morsom tråd også da, i disse agurktider;-)

Fortsetter under...

Gjest ballkerinafiiino
Skrevet

skriv:

viss jeg var vill

og du var vill

og jeg ville

ville du?

hehe, neida...fikk den bare selv nå nettopp,men den er nok litt oppbrukt og litt..flau?

jeg synes det er gøy og sende sånne små,korte meldinger avogtil, å skrive f.eks "jeg vet du er råskjønn der du sitter"...hehe...noe lignende ihvertfall, en kort,oppløftende melding som du tror vil gjøre ham glad=)

Skrevet

skriv:

viss jeg var vill

og du var vill

og jeg ville

ville du?

hehe, neida...fikk den bare selv nå nettopp,men den er nok litt oppbrukt og litt..flau?

jeg synes det er gøy og sende sånne små,korte meldinger avogtil, å skrive f.eks "jeg vet du er råskjønn der du sitter"...hehe...noe lignende ihvertfall, en kort,oppløftende melding som du tror vil gjøre ham glad=)

Den villere-saken blir jo litt dum på engelsk, hehe...

Men korte, oppløftende meldinger er nok bra,ja.

Sendte akkurat en med Xxxxxx (X betyr kyss)from your darling in Norway;-)

Gjest verre er det ikke
Skrevet

Flørting kommer naturlig av seg. Man kan ikke planlegge hva man skal si, og spørre andre hva de sier blir ikke det samme. Det skal være personlig, og komme fra DEG. Si det som faller deg inn når han skriver no, eller si hva du tenker på, hva du vil gjøre med han, hva dine fantasier er...

Skrevet

Flørting kommer naturlig av seg. Man kan ikke planlegge hva man skal si, og spørre andre hva de sier blir ikke det samme. Det skal være personlig, og komme fra DEG. Si det som faller deg inn når han skriver no, eller si hva du tenker på, hva du vil gjøre med han, hva dine fantasier er...

Jeg er klar over at det bør være personlig og tilpasset vedkommende.

Men det kunne vært gøy å høre andres vellykkede formuleringer, i og med at jeg ikke har vært i omløp på mange år;-)

Slett ikke sikket at jeg vil bruke noe av det, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...