Henriette1365380130 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har skrevet en slags minnebok i word med bilder og tekst som er bursdagsgave til en venninne. Jeg lurer på om noen vet om et sted som muligens kan trykke det opp for meg, binde det sammen, eller noe sånt? Pris? Noen som har noen kreative forslag på hvordan jeg kan få det til å se bra ut, blir litt puslete å skrive ut sidene og stifte dem sammen liksom.. Blir kjempeglad for alle råd og tips! 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg syns det haddde vært mye mer personlig hvis du hadde skrevet boka for hånd, på f.eks fargeark, og klippet arkene i forskjellige former, eller sånn "brent i kantene" form, også limt det over på en tykkere hvit papir, eller kartong, også stifta det sammen, eller brukt en sløyfe, eller lignende... Men det er min mening. Det er ikke det du spurte etter akkurat. Nei,jeg vet ikke om en side som "stifter" sammen "boka" ... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 De fleste vanlige kopibutikker kan vel binde den sammen for deg, med sånn plast forside. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Søk på telefonkatalogen, www.gulesider.no - etter trykkerier eller kopisentre. 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Jeg syns det haddde vært mye mer personlig hvis du hadde skrevet boka for hånd, på f.eks fargeark, og klippet arkene i forskjellige former, eller sånn "brent i kantene" form, også limt det over på en tykkere hvit papir, eller kartong, også stifta det sammen, eller brukt en sløyfe, eller lignende... Men det er min mening. Det er ikke det du spurte etter akkurat. Nei,jeg vet ikke om en side som "stifter" sammen "boka" ... Jeg er helt enig, det var egentlig planen, men følte jeg måtte kladde før jeg begynte å skrive på.. Plutselig ble det så mye og langt at jeg dessverre ikke får tid til å skrive over alt på papir :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.