Adena Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Og som aldri har jobbet før? Lurer på hvor mye dere betaler i skatt? Jeg har nemlig aldri før hatt inntekt, og jeg må betale 21% skatt.. Fikk en smell på 6000 som må betales snart.. Har hørt at noen med rehab slapp betale skatt, og fikk tilbake bet. det de hadde betalt.. Hva må til for å få dette? 0 Siter
Gjest ArveMaren Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nei,men jeg arvet masse(for meg!)penger og fikk DEN store arveavgifta. Sure penger å betale for den som er fattig og har lite:( Kommer arv oppført som inntekt i skattelistene, og blir da arveavgifta oppført som skatt, noen som vet? Du som går på rehabiliteringspenger kan vel trekke fra masse utgifter om du er syk, som ekstra behandlingsutgifter,høye fyringsutgifter(om du trenger det varmt pga sykdommen/lidelsen) og så videre.Masse å trekke ned med for den som er dokumentert syk og har krav på det, noen blir derfor nullskatteytere. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg betaler også 21% skatt og det lille jeg får utbetlat hver mnd er ikke mye å skryte av og i allefall ikke nok til å leve av. Du får sende en søknad til sosialen om hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.