Gjest Hallingdal Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Uten å gå for detaljert inn i saken så har jeg fått råd om å bli mer åpen. Det kan vel ikke bety at man skal fortelle mer personlige ting om seg selv? Eller prate mer? Jeg føler jeg gjør begge disse tingene når det passer seg slik, så jeg lurer på hva det egentlig innebærer å åpne seg. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 At man blir mere open betyr at man ikke bare avfeier andres meninger om alt og ingenting med det samme:) At man ikke bedømmer FØR man vet mere om saken før man ser den som absurd osv 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det betyr at personen råder deg til å snakke mer om hvordan du har det (glad, trist, osv), og å kunne snakke om "følelser" i større grad enn nå. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 At man blir mere open betyr at man ikke bare avfeier andres meninger om alt og ingenting med det samme:) At man ikke bedømmer FØR man vet mere om saken før man ser den som absurd osv Hei Mistera, Velkommen tilbake. Det du snakker om er å være "åpen for andres ideer". Sannsynligvis mente vedkommende "åpen for å snakke om følelsene". Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hei Mistera, Velkommen tilbake. Det du snakker om er å være "åpen for andres ideer". Sannsynligvis mente vedkommende "åpen for å snakke om følelsene". Med vennlig hilsen Hei Sør, og takk for det. Er en stund siden jeg har vært her nå! Jeg tenkte på open generelt jeg... og da mener jeg ikke legge ut om alskens problemer men bare rett og slett være open, open for mulighetene, livet, venner, det spirituelle osv... Nå skal jeg ta natta... nattevakter sov godt;) 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hei Sør, og takk for det. Er en stund siden jeg har vært her nå! Jeg tenkte på open generelt jeg... og da mener jeg ikke legge ut om alskens problemer men bare rett og slett være open, open for mulighetene, livet, venner, det spirituelle osv... Nå skal jeg ta natta... nattevakter sov godt;) Nattevakt? Noen må jo passe på disse nettene også! ;-) Sov godt! Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Nattevakt? Noen må jo passe på disse nettene også! ;-) Sov godt! Med vennlig hilsen Ja ikke sant? Passer på natten og et søt lite hotel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.