ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 ...hver gang RBK taper Under 5 minutter igjen av ordinær tid nå, før Alesund har slått dem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Ekling ;p Der var det over. Oh baby! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Der var det over. Oh baby! Å så typisk da at bodø/glimt taper sånn at oddsen min gikk til helv... når jeg tok den sjansen å tippa på Aalesund. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Å så typisk da at bodø/glimt taper sånn at oddsen min gikk til helv... når jeg tok den sjansen å tippa på Aalesund. Jeg rakk ikke å tippe i dag, men det er jeg glad for nå. Jeg hadde sikkert vært dum nok til å ta med RBK som bankers. Men det har vist seg å være dumt i år. 0 Siter
Osiris Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Godt at vi trøndere kan gi deg en glede i livet ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Yess!!! Aafk vant :-))) Deilig med bomber i fotballen! Selv om det (kult nok) ikke er noen bombe at RBK går på smell etter smell for tiden, deres klassespillere tatt i betraktning. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Tommel'n i været! ;-) Den er oppe for alle som slår RBK. 0 Siter
Gjest Trøndra Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Noen gleder må man da ha her i livet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Godt at vi trøndere kan gi deg en glede i livet ) Ja, det hender trøndere står for en og annen glede her i livet. Men de står for mye grusomt også. F.eks. DDE. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Noen gleder må man da ha her i livet Jupp, og fotball er en av dem. 0 Siter
Osiris Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, det hender trøndere står for en og annen glede her i livet. Men de står for mye grusomt også. F.eks. DDE. D.D.E er ok festmusikk syns jeg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, det hender trøndere står for en og annen glede her i livet. Men de står for mye grusomt også. F.eks. DDE. Rompa mi du sikter til eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Rompa mi du sikter til eller? Jeg har ikke sett rumpa di, men hvis du legger ut et bilde av den er det jo meget mulig jeg setter den på lista over gode ting fra trønderland. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har ikke sett rumpa di, men hvis du legger ut et bilde av den er det jo meget mulig jeg setter den på lista over gode ting fra trønderland. Du skulle vel likt å ha et foto av den ja! Nå tenkte jo jeg på sangen jeg da for det var snakk om DDE..jo!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Du skulle vel likt å ha et foto av den ja! Nå tenkte jo jeg på sangen jeg da for det var snakk om DDE..jo!! Åja. Nei, jeg tenkte mer på DDE-generelt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hehe! Jeg så kampen sammen med en trøndernabo, og det var liv i stua, ja. Nå er de virkelig ute og sykler. Bare 6 poeng ned til nedrykksplass! Muaaahahaha! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Hehe! Jeg så kampen sammen med en trøndernabo, og det var liv i stua, ja. Nå er de virkelig ute og sykler. Bare 6 poeng ned til nedrykksplass! Muaaahahaha! Utrolig deilig! Men det var også en kul kamp. Mange sjanser og et hardtarbeidene "David" som dunka ut "Goliath". Fortjent var det også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.