mariaflyfly Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Utrolig deilig! Men det var også en kul kamp. Mange sjanser og et hardtarbeidene "David" som dunka ut "Goliath". Fortjent var det også! Helt sant. Jeg koste meg virkelig. Da var det noe annet med Enga mot HamKam på lørdag - en skikkelig møkkakamp. De vant, men ikke spesielt fortjent. Drit kjedelig kamp var det ihvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Helt sant. Jeg koste meg virkelig. Da var det noe annet med Enga mot HamKam på lørdag - en skikkelig møkkakamp. De vant, men ikke spesielt fortjent. Drit kjedelig kamp var det ihvertfall. Den så jeg ikke. Men jeg får ta noen flere turer til Ullevål framover. Fotball er gøy! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg koser meg _ikke_ når Rosenborg taper for da må jeg leve med en samboer som kjefter og roper under kampen og som er superskuffa og lei resten av kvelden;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg koser meg _ikke_ når Rosenborg taper for da må jeg leve med en samboer som kjefter og roper under kampen og som er superskuffa og lei resten av kvelden;-) Nå skjønner du kanskje hvordan vi som lever sammen med Enga suportere har hatt det i alle år? 0 Siter
Line Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hrmf.... ikke sikkert det blir noen halvliter om du kommer med saanne utbrudd altsaa! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Hrmf.... ikke sikkert det blir noen halvliter om du kommer med saanne utbrudd altsaa! Enkelte trøndere faller naturligvis ikke under min karakteristikk av RBK og trøndere generelt. Ro-ro til fiskeskjær.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.