Gjest Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 ...som går på Tv2 nå, jeg synes den er litt til ettertanke jeg. Den setter ting litt på spissen om alle reality-seriene som er så populære for tiden. Og ikke bare om reality-serier, men hvor langt mennesker faktisk kan være i stand til å gå for underholdningens skyld. Jeg synes denne filmen ikke bare er morsom, men også litt _skremmende_ på en måte. God film! *krøller bena sammen, ser film og spiser godteri* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg kan ikke fordra Jim Carrey, men akkurat denne filmen har noe for seg, og er etter min mening den beste han har spilt i. Filmen kom jo til og med før reality-galskapen startet. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg kan ikke fordra Jim Carrey, men akkurat denne filmen har noe for seg, og er etter min mening den beste han har spilt i. Filmen kom jo til og med før reality-galskapen startet. Ja, den filmen var forut for sin tid! Da vi så filmen første gang her i huset, trodde vi det var en vanlig Carrie-komedie - men ble overrasket. Den har mange gode poeng. 0 Siter
Pungrotta Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Den filmen er genial. Og jeg så den på kino i 1998 eller noe sånt, og det var jo faktisk FØR realitytullet startet for fullt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, den filmen var forut for sin tid! Da vi så filmen første gang her i huset, trodde vi det var en vanlig Carrie-komedie - men ble overrasket. Den har mange gode poeng. Jeg husker jeg så den på kino, og jeg husker også at svært mange syntes den var elendig. Nettopp fordi den ikke var lik det andre Carrey-søppelet. Men jeg likte den den gang, og nå har den til og med enda mer relevans. 0 Siter
Gjest Avslørt Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nesten som å være fast bruker på DOL jo! ;o) Du tror du er anonym, men noen har avslørt deg og mange har lest om ditt private liv i alle år.Alle innlegg på alle forum, alle nick... Alle vet det, unntatt du! *Muahahaha* Akkurat som når webmaster outer en bruker sånn: Hmmm, var det ikke du som var på sexsidene i går og tulla?, og i går hadde du _det_ nicket, i forgårs var du på graviditet og i dag var du innom de barnløse og ga medisinske råd. Og ja, for ikke å glemme at du i forrige uke la ut et fiktivt innlegg der du var mann og hadde intime problemer ;D Må le jeg! Er det noen som har gått glipp av at et menneske er sammensatt av masse forskjellig, kan ha opplevd masse forskjellig og lurer på masse forskjellig? Å er det noen som ikke skjønner at en person kan spørre for andre, eller være intressert i forskjellige temaer og derfor passer det seg med et fiktivt innlegg (tenkt situasjon) iblandt? Så lenge de ikke lager kvalm, så er det det samme for meg hva de skriver! Den ble lang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.