Gå til innhold

Ang. å SPORE DOLBRUKERE

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

snakk om å være paranoid..!

Hvis du er såpass redd så bør du kanskje ikke skrive her i det hele tatt.

Tenkte det samme. Kanskje en ide å bare si opp internettabonementet sitt også. Man legger jo som kjent spor igjen overalt ;)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

7

• Mary Poppins

3

• Jeg er en annen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest En ting til
Skrevet

snakk om å være paranoid..!

Hvis du er såpass redd så bør du kanskje ikke skrive her i det hele tatt.

Jeg er ikke den som bryr meg noe om dette, vil bare diskutere temaet! :)

Mary Poppins
Skrevet

Tenkte det samme. Kanskje en ide å bare si opp internettabonementet sitt også. Man legger jo som kjent spor igjen overalt ;)

Ja nettopp!

Skulle jeg vært redd for at bestemoren min skulle gjenkjenne noen av mine pikante historier i et av ukebladene hennes, så hadde jeg definitivt hatt lite i livet å være redd for.

Tvert imot synes jeg heller det er litt moro når jeg ser jeg blir sitert i f.eks Vi Menn ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er ikke den som bryr meg noe om dette, vil bare diskutere temaet! :)

Aha! Joda, bare moro å få igang en diskusjon! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja nettopp!

Skulle jeg vært redd for at bestemoren min skulle gjenkjenne noen av mine pikante historier i et av ukebladene hennes, så hadde jeg definitivt hatt lite i livet å være redd for.

Tvert imot synes jeg heller det er litt moro når jeg ser jeg blir sitert i f.eks Vi Menn ;)

He he..jeg hadde nok blitt redd om hun kjente igjen mine innlegg! SÅåå åpen er jeg ikke om privatlivet mitt at jeg forteller henne sånne historier.. ;)

Jeg er stolt av å kjenne sånne som blir sitert! Få autografen? ;)

Gjest En ting til
Skrevet

Hva med han der psaikomannen som snikfilma under skjørtet på kvinnfolk? han har sikkert lagt det ut på nettet*knegg*

Forhåpentligvis var ingen truseløse ;)

Gjest En ting til
Skrevet

Ja nettopp!

Hehe, du har vel fortalt bestemora di ALT, har du ikke?

Man skal fortelle alt til bestemor vettø! ;)

Skrevet

Men selge flest mulig innlegg til alskens blader for fete honorarer, det gjør dere!

Selv om innleggene her er anonyme, så er kansje ikke alle medisinske innlegg så anonyme at svigermor ikke kjenner deg igjen når hun leser innleggene dine i medisinspaltene i ukebladet hun leser fast.

Kansje ikke alle som er like begeistra over at det skjer, om alle i det heletatt vet om det!(det står sikkert et sted her med lita skrift).

Ser stadig masse innlegg fra dol i ukepressen, de mest intime ting også!

Kanskje du skulle lese regelverket først, før du klager?

"Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter.

Ved bruk av innleggene vil alle personopplysninger bli anonymisert.#

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

Gjest bare diskuterer;)
Skrevet

Kanskje du skulle lese regelverket først, før du klager?

"Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter.

Ved bruk av innleggene vil alle personopplysninger bli anonymisert.#

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

Øhhhh, har lest alt, klager ikke,

Skrevet

Da er det litt rart at Ulv som er ekspert er så sikker i sin sak, og faktisk kan se alt selv(alt dette du påstår atte du-dere ikke kan se)?

Han kan altså se, alt dol ikke ser?

Sorry at jeg kverulerer, men her er det altså påstand mot påstand!

*og helt sikkert ingen vits i å kommentere videre:)*

Pimmel? en kommentar?

Jeg vet ikke hvem denne Ulv er, men hvis det er personen som påstår han ved hjelp av loggene på webserveren sin kan finne ut navn og adresser til brukere så har han IKKE peiling på data. Det er fullstendig løgn fra ende til annen.

Jeg kan begrefte at det Endre Madsbu skriver over her stemmer ganske bra, med et unntak. Nemlig at selv om ikke webløsningen Doktoronline.no bruker logger ip-adresser med innleggene vil disse finnes i aksessloggen for webserveren og kan derfor hentes ut derifra med litt arbeid. Men som han helt riktig forklarer er det faktisk ikke mulig å spore en privatperson ut fra en ip-adresse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...