Gjest togli Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 I Spania fant jeg min definitive yndlings-olabukse!! Den ble kjøpt i en butikkjede som heter "Stradivarius" og buksa heter det samme. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte en til :-( Jeg har aldri hørt om Stradivariuskjeden i Norge, men kanskje finnes den her også? Noen som vet? 0 Siter
Gimmick Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 http://www.e-stradivarius.com/weben/index.html Prøv denne.. mulig man kan shoppe gjennom der og:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Gimmick skrev (På 24.7.2005 den 21.47): http://www.e-stradivarius.com/weben/index.html Prøv denne.. mulig man kan shoppe gjennom der og:) Takk, takk :-) Jeg ser iallefall at nærmeste Stardivarius er i Touluse i Frankrike.... Får prøve å finne ut om det går an å shoppe på nettet! 0 Siter
Line Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nei, den finnes ikke i Norge, men er definitivt min favorittkjede og! Har traalet de Stradiariusene jeg har kommet over her i Portugal saa lang, men skal innom i Spania og naar jeg kommer over grensa om noen dager Burde i grunn tatt med en tom sekk, det er jo salg overalt her! Skulle oenske de kunne startet baade Stradivarius og Beshka i Norge... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Line skrev (På 25.7.2005 den 12.32): Nei, den finnes ikke i Norge, men er definitivt min favorittkjede og! Har traalet de Stradiariusene jeg har kommet over her i Portugal saa lang, men skal innom i Spania og naar jeg kommer over grensa om noen dager Burde i grunn tatt med en tom sekk, det er jo salg overalt her! Skulle oenske de kunne startet baade Stradivarius og Beshka i Norge... Ja, enig!! Jeg kjøpte ei råtøff, lysebrun skinnjakke til en slikk og ingenting, i tillegg til yndlingsbuksa da.. Godt jeg antagelig skal til Spania neste sommer også! PS: Kanskje vi skulle starte en kampanje for å få "Stradivarius" hit til Norge ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.