muriel Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jepp, da er jeg endelig kommet over sorgperioden etter siste Harry Potter, har slukt "Sørgekåpen" av Unni Lindell, så her kommer noen høydepunkter fra Loe's "Doppler": "Min far er død. Og i går tok jeg en elg av dage. Hva kan jeg si." (Om elgkalven): "Men den frekke lille tassen er ikke fornøyd. Den stirrer. Og det fins grenser for hva jeg gidder å ta imot av dritt fra elger." "Jeg brukte hele dagen på å jage den fordømte kalven. (...) Og til min irritasjon sto den utenfor teltet og hang i timevis. Ikke ulikt elevene på Sogn videregående skole..." Og enda har jeg bare lest de fem første sidene.. ) 0 Siter
Osiris Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Den boka er det absolutt eneste jeg noengang har likt av Erlend Loe. 0 Siter
Gjest don`t like him Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Den boka er det absolutt eneste jeg noengang har likt av Erlend Loe. Jeg liker han ikke!men det var ikke det du spurte om;p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har utrolig sansen for Erlend Loe. Liker L best, så Naiv.Super. på en god nummer to, og Doppler på en solid tredjeplass. Jeg har lest både L og Naiv.Super. en rekke ganger. 0 Siter
Osiris Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har utrolig sansen for Erlend Loe. Liker L best, så Naiv.Super. på en god nummer to, og Doppler på en solid tredjeplass. Jeg har lest både L og Naiv.Super. en rekke ganger. L er den absolutt eneste boka jeg aldri noensinne har greid å komme igjennom. Har prøvd iherdig, men det går ikke. 0 Siter
Stupedama Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg liker han ikke!men det var ikke det du spurte om;p Jepp, er akkurat ferdig med Doppler. Den er helt fantastisk. Liker NaivSuper og L også veldig godt, men ingenting slår barnebøkene om Kurt! Er ikke de lest, må de leses, Muriel! De er helt fantastiske! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 L er den absolutt eneste boka jeg aldri noensinne har greid å komme igjennom. Har prøvd iherdig, men det går ikke. Selv kan jeg ikke forstå at enkelte ikke liker Erlend Loe, men jeg registrer jo at det er veldig delte meninger om mannens forfatterskap. For min del ser jeg den geniale, naive, selvironiske og vannvittige humoren hans i så godt som hver eneste linje. Men Fakta Om Finland la jeg fra meg. Der gikk han bort fra den skrivestilen han behersker, og prøvde seg på noe jeg mener han overhodet ikke berhersket. Så jeg kom til side 28 før jeg la opp. 0 Siter
flisa Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jepp, er akkurat ferdig med Doppler. Den er helt fantastisk. Liker NaivSuper og L også veldig godt, men ingenting slår barnebøkene om Kurt! Er ikke de lest, må de leses, Muriel! De er helt fantastiske! Det ALLER beste er når han sjøl leser fra bøkene om Kurt 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Dette er akkurat sånn jeg liker å lese! Høres kult ut. Jeg bare må låne den boka:) 0 Siter
muriel Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Jepp, er akkurat ferdig med Doppler. Den er helt fantastisk. Liker NaivSuper og L også veldig godt, men ingenting slår barnebøkene om Kurt! Er ikke de lest, må de leses, Muriel! De er helt fantastiske! Har dem som lydbøker, lest av forfatteren hehehe. Fast følge når vi er ute på biltur, ungene ELSKER dem. Ett av høydepunktene er definitivt når Staten skriver brev til asylsøkerne OG til ballongen som de kom med: "Kjære ballong...." Hehe! 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Han er super! ...han er dritkjedelig. Men råkjekk:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg liker han kjempegodt, fikk Naiv super av broren min, kjempemorsom, jeg leste faktisk hele boken høyt for han jeg deler hus med. Den var så morsom at jeg måtte lese noen utdrag, og til slutt fant jeg ut at jeg måtte lese alt for ham. Har ikke begynt på noen av de andre enda utenom at barna og jeg selvsagt digger bøkene om Kurt. 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 ...han er dritkjedelig. Men råkjekk:-) og du burde få deg litt tægg! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.