Gå til innhold

allergi (ligner på brennesle merker)

Anbefalte innlegg

Gjest brennesler

Jeg har nettopp kommet hjem fra en lang tur i indonesia. Og der nede starta jeg å få noen merker på kroppen, som ligner på brennesle-merker. De kommer og klør noe veldig, og sprer seg utover kroppen, på bein, armer, mage, rygg osv. Og etter en liten stund eller noen timer, forsvinner de igjen. Har nå hatt det et par måneder, og vet ikek om jeg bør gå til lege eller ikke. Fordi det er ikke alltid merkene er der, selv om de kommer oftere og oftere nå faktisk. Men utrolig dumt å gå til legen, fortelle om merker, som han da kanskje ikke har mulighet til å se. Jeg bare lurer på om dere har vært borte i noe lignende tidligere? Det kan ikke være mat, så lenge jeg har spist så utrolig mye forskjellig, og jeg spiser jo annen mat i norge enn i indonesia. Det samme gjelder såpe og andre vaskeprodukter. Jeg har heller ikke vært allergisk mot dyr eller no tidligere heller. Så jeg syns det er litt rart, og det klør helt ille, og ser virkelig ikke bra ut. Håper du har noen svar, eller noen tips. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191832-allergi-ligner-p%C3%A5-brennesle-merker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...