Gjest brennesler Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har nettopp kommet hjem fra en lang tur i indonesia. Og der nede starta jeg å få noen merker på kroppen, som ligner på brennesle-merker. De kommer og klør noe veldig, og sprer seg utover kroppen, på bein, armer, mage, rygg osv. Og etter en liten stund eller noen timer, forsvinner de igjen. Har nå hatt det et par måneder, og vet ikek om jeg bør gå til lege eller ikke. Fordi det er ikke alltid merkene er der, selv om de kommer oftere og oftere nå faktisk. Men utrolig dumt å gå til legen, fortelle om merker, som han da kanskje ikke har mulighet til å se. Jeg bare lurer på om dere har vært borte i noe lignende tidligere? Det kan ikke være mat, så lenge jeg har spist så utrolig mye forskjellig, og jeg spiser jo annen mat i norge enn i indonesia. Det samme gjelder såpe og andre vaskeprodukter. Jeg har heller ikke vært allergisk mot dyr eller no tidligere heller. Så jeg syns det er litt rart, og det klør helt ille, og ser virkelig ikke bra ut. Håper du har noen svar, eller noen tips. Takk på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191832-allergi-ligner-p%C3%A5-brennesle-merker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.