Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg vet ikke hva du babler om. Les artikkelen en gang til. Hver tredje muslim mener vestlige samfunn er dekadente og bør ødelegges. Så les resten av artikkenn din. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Før jeg kan svare deg på spørsmålet, så må jeg vite hva du spør om. "Skal vi gjøre det samme med folk som er anklaget for voldtekt? Bare regne med de er skyldige, og bure dem inne? Samme som hva? Hvor har jeg skrevet at hvem bare skal bures inne? Ikke lett å svare på dine løgner av noen påstander når de kommer som perler på en snor.... Anta at de er skyldige i hhv tortur og voldtekt, slik du gjør. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Har jeg sagt noe annet? I tillegg har jeg sagt at den eneste måten å løse dette problemet på, er å la være å slippe de inn i landet - nettopp fordi problemstillingen ikke kan løses på annen måte slik verden er i dag og i all uoverskuelig fremtid. Vanskligere er det ikke. Da bør vi jo heller ikke slippe f. eks. dansker inn, fordi de kan være skyldige i mord. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Når du er ferdig med paranoiaen din: "Målingen viser at et stort flertall på 88 prosent fordømmer selvmordsbomberne i London." Ikke bare det, du stiller på siden til terroristene når du gjør knefall for dem på denne måten. Du er direkte feig! Her er konklusjonen fra undersøkelsen som du viser til: "32 prosent av britiske muslimer mener Vestens samfunn er «dekadent og bør ødelegges». 16 prosent av britiske muslimer har ingen lojalitet overfor Storbritannia. 24 prosent av britiske muslimer sympatiserer med selvmordsbombernes motiver. 6 prosent av britiske muslimer mener selvmordsbomberne gjorde det rette." Disse tallene er selvfølgelig skremmende. Fordi det betyr at det finnes mer enn nok fundamentalisiske muslimer i London/UK til at de kan og vil lage et helvete for britene i all overskuelig fremtid. Nettopp derfor bør vi (i Norge) være vesentlig strengere med hvem vi slipper inn i vårt land, og ha en vesentlig lavere terksel for hvem vi hiver ut igjen. F.eks imamer som sympatiserer med fundamentalistene og bidrar til å spre deres budskap i Norge burde vi jo for lengst ha hevet ut.... 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Da bør vi jo heller ikke slippe f. eks. dansker inn, fordi de kan være skyldige i mord. Jeg har ikke møtt problemstillingen med dansker uten etterprøvbar id før. Men de finnes kanskje i "din verden" - som få andre lever i? 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Anta at de er skyldige i hhv tortur og voldtekt, slik du gjør. Hvor har jeg sagt at "de" er det, og hvem er "de"? Og hvor har jeg sagt at "de" skal bures inne? Du lyver jo så det renner av deg..... Det jeg HAR sagt er at ved misstanke om grove forbrytelser (og spesielt for de id-løse), så er løsningen på problemstillingen å ikke la de slippe inn i landet - eller hive dem ut, som vi for lengst burde gjort med kreket Krekar. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Her er konklusjonen fra undersøkelsen som du viser til: "32 prosent av britiske muslimer mener Vestens samfunn er «dekadent og bør ødelegges». 16 prosent av britiske muslimer har ingen lojalitet overfor Storbritannia. 24 prosent av britiske muslimer sympatiserer med selvmordsbombernes motiver. 6 prosent av britiske muslimer mener selvmordsbomberne gjorde det rette." Disse tallene er selvfølgelig skremmende. Fordi det betyr at det finnes mer enn nok fundamentalisiske muslimer i London/UK til at de kan og vil lage et helvete for britene i all overskuelig fremtid. Nettopp derfor bør vi (i Norge) være vesentlig strengere med hvem vi slipper inn i vårt land, og ha en vesentlig lavere terksel for hvem vi hiver ut igjen. F.eks imamer som sympatiserer med fundamentalistene og bidrar til å spre deres budskap i Norge burde vi jo for lengst ha hevet ut.... Det er ytringsfrihet i Norge, Goliath. Vi kunne jo også hive ut de som sympatiserer med Stalin eller Carl I Hagen. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har ikke møtt problemstillingen med dansker uten etterprøvbar id før. Men de finnes kanskje i "din verden" - som få andre lever i? Nei, det har jo vist seg at det er mye du ikke har reflektert over. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hvor har jeg sagt at "de" er det, og hvem er "de"? Og hvor har jeg sagt at "de" skal bures inne? Du lyver jo så det renner av deg..... Det jeg HAR sagt er at ved misstanke om grove forbrytelser (og spesielt for de id-løse), så er løsningen på problemstillingen å ikke la de slippe inn i landet - eller hive dem ut, som vi for lengst burde gjort med kreket Krekar. I en rettsstat (slå det opp i ordboken) så er folk uskyldige til det motsatte er bevist. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Og de tallene kommer fra? he-he....så kunskapsløs er du ikke Sør - selv om det sikkert kan se ut slik for mange som leser dine innlegg her. Disse "tallene" (dog oppgav jeg ingen tall, men skrev "de fleste") finner du i alle de statistikker og undersøkelser som er gjort om dette. Svært få av våre "nye landsmenn- og kvinner" kommer hit som asylsøkere. De fleste kommer på helt andre grunnlag, og av dem tilhører flertallet de som sitter best i det der de kommer fra. Men du må gjerne benekte det Sør, slik at vi får noe nytt å "ta deg på" - skulle vi føle et behov for det:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det er ytringsfrihet i Norge, Goliath. Vi kunne jo også hive ut de som sympatiserer med Stalin eller Carl I Hagen. For min del så hadde det vært en god sak å starte med deg....hånd i hånd med Krekar.... 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 he-he....så kunskapsløs er du ikke Sør - selv om det sikkert kan se ut slik for mange som leser dine innlegg her. Disse "tallene" (dog oppgav jeg ingen tall, men skrev "de fleste") finner du i alle de statistikker og undersøkelser som er gjort om dette. Svært få av våre "nye landsmenn- og kvinner" kommer hit som asylsøkere. De fleste kommer på helt andre grunnlag, og av dem tilhører flertallet de som sitter best i det der de kommer fra. Men du må gjerne benekte det Sør, slik at vi får noe nytt å "ta deg på" - skulle vi føle et behov for det:-) Altså er det bare den vanlige drittkastingen fra deg, og ikke noe man kan ta seriøst. Var det jødene denne gangen, eller er det neste gang? 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 For min del så hadde det vært en god sak å starte med deg....hånd i hånd med Krekar.... Og igjen viser du din kunnskapsløshet. Det er DEG og Krekar som er MOT Menneskerettighetene og en rettsstat. Jeg, i motsetning til dere to, er FOR Menneskerettighetene og Rettsstat. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nei, det har jo vist seg at det er mye du ikke har reflektert over. Jeg nøyer meg med å reflektere over realitetene i den virkelige verden jeg Sør. Da blir det noe mer konkret og ikke minst løsningsorientert. Så får slike som deg heller bruke tiden deres på refleksjoner over den fantasiverden dere lever i. Og så kan dere designe deres egen lille verden på internett. Det blir sikkert et "fint sted å bo":-) 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 I en rettsstat (slå det opp i ordboken) så er folk uskyldige til det motsatte er bevist. Du ror fælt etter nok en gang ha blitt tatt i løgn nå Sør...he-he... Patetisk er hva du har vært, og fortsatt tydligvis er:-) Med ønske om god bedring og en fortsatt fin(?) dag Sør:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Og igjen viser du din kunnskapsløshet. Det er DEG og Krekar som er MOT Menneskerettighetene og en rettsstat. Jeg, i motsetning til dere to, er FOR Menneskerettighetene og Rettsstat. Og hva er du FOR at vi skal gjøre med Krekar? :-) 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Og hva er du FOR at vi skal gjøre med Krekar? :-) Stille ham for retten. Hvis han er skyldig i noe, så bør han bures inne maks lengde. Hvis han er uskyldig, så er han uskyldig. Det er en rettsstat verdig. Det du forfekter minner mest om Taliban. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Altså er det bare den vanlige drittkastingen fra deg, og ikke noe man kan ta seriøst. Var det jødene denne gangen, eller er det neste gang? Jeg tror du har mistet både tråden og fornuften i denne diskusjonen for lenge siden jeg Sør. Men du er stadig vekk like morsom (og latterlig) som vanlig:-) 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg nøyer meg med å reflektere over realitetene i den virkelige verden jeg Sør. Da blir det noe mer konkret og ikke minst løsningsorientert. Så får slike som deg heller bruke tiden deres på refleksjoner over den fantasiverden dere lever i. Og så kan dere designe deres egen lille verden på internett. Det blir sikkert et "fint sted å bo":-) Ironisk nok er det jeg som har bodd i London... Du, derimot, springer som en livredd kanin, og gjør (som Gripp) knefall for enhver terrorist. Skam deg! 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Stille ham for retten. Hvis han er skyldig i noe, så bør han bures inne maks lengde. Hvis han er uskyldig, så er han uskyldig. Det er en rettsstat verdig. Det du forfekter minner mest om Taliban. Han er stillt for retten Sør, og ble ikke dømt (og du vet hvorfor antar jeg). Det foreligger fremdeles et utvisningsvedtak på han, men vår justisminister har ikke baller nok til å gjennomføre den - enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.