Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Du ror fælt etter nok en gang ha blitt tatt i løgn nå Sør...he-he... Patetisk er hva du har vært, og fortsatt tydligvis er:-) Med ønske om god bedring og en fortsatt fin(?) dag Sør:-) Den eneste løgneren her er deg. Det er underholdende at jeg spør deg et spørsmål, og du svarer med å påstå at jeg lyver? Hvordan lyver jeg? Spør jeg feil spørsmål? Men jeg forstår du ikke vil svare. Du har ikke noe svar. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ironisk nok er det jeg som har bodd i London... Du, derimot, springer som en livredd kanin, og gjør (som Gripp) knefall for enhver terrorist. Skam deg! he-he-he.... Du har "bodd" mange steder du Sør, og "gjort" mye rart.... Og nå forlater jeg leende pc'en for denne gang....*s* 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Han er stillt for retten Sør, og ble ikke dømt (og du vet hvorfor antar jeg). Det foreligger fremdeles et utvisningsvedtak på han, men vår justisminister har ikke baller nok til å gjennomføre den - enda. Så da er han uskyldig, ikke sant? Akkurat som f. eks. en bankraner som ble frikjent. Sånn fungerer en rettsstat. Det du forfekter er Talibans metoder. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 he-he-he.... Du har "bodd" mange steder du Sør, og "gjort" mye rart.... Og nå forlater jeg leende pc'en for denne gang....*s* Ja, man rekker mye, og lærer mye av å bo 20 år i utlandet. Så fint at du kunne "redde deg" ved å stikke av. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror du har mistet både tråden og fornuften i denne diskusjonen for lenge siden jeg Sør. Men du er stadig vekk like morsom (og latterlig) som vanlig:-) Som vanlig forsøker du å flytte fokus. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Så da er han uskyldig, ikke sant? Akkurat som f. eks. en bankraner som ble frikjent. Sånn fungerer en rettsstat. Det du forfekter er Talibans metoder. Hvor har jeg forfektet at han skal fengsles? Det er juridisk sett intet problem (i vår rettsstat) å kaste han ut av landet, og DET er hva jeg har forfektet. Alt annet er det bare din fantasi og dine løgner som påstår - som vanlig Sør - som vanlig.... 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Den eneste løgneren her er deg. Det er underholdende at jeg spør deg et spørsmål, og du svarer med å påstå at jeg lyver? Hvordan lyver jeg? Spør jeg feil spørsmål? Men jeg forstår du ikke vil svare. Du har ikke noe svar. Det ligger allerede en rekke påstander i spørsmålet ditt Sør. Men det vet du jo - siden det var du som stillte det. Jeg kan jo stille deg et slikt (retorisk) spørsmål tilbake. Bedriver du fremdeles pedofili? Har DU et godt svar på et slikt spørsmål: 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Som vanlig forsøker du å flytte fokus. he-he...JEG forsøker å skifte fokus i denne tråden??? Det er jo nettopp det som du gjorde for et titalls innlegg siden, første gang du løy om hva jeg hadde påstått...:-) 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hvor har jeg forfektet at han skal fengsles? Det er juridisk sett intet problem (i vår rettsstat) å kaste han ut av landet, og DET er hva jeg har forfektet. Alt annet er det bare din fantasi og dine løgner som påstår - som vanlig Sør - som vanlig.... Kastes ut av landet, begrunnet med at han er uskyldig? Flott logikk, Goliath. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det ligger allerede en rekke påstander i spørsmålet ditt Sør. Men det vet du jo - siden det var du som stillte det. Jeg kan jo stille deg et slikt (retorisk) spørsmål tilbake. Bedriver du fremdeles pedofili? Har DU et godt svar på et slikt spørsmål: Svaret er at "Jeg har aldri bedrevet pedofili". Du skriver om alt annet, bare for å flytte fokus. Spørsmålet til deg var altså: Skal vi gjøre det samme med folk som er anklaget for voldtekt? Bare regne med de er skyldige, og bure dem inne? 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 he-he...JEG forsøker å skifte fokus i denne tråden??? Det er jo nettopp det som du gjorde for et titalls innlegg siden, første gang du løy om hva jeg hadde påstått...:-) Igjen - jeg har ikke løyet - jeg har spurt deg et spørsmål du ikke kan besvare, og derfor alt dette pisspreiket ditt om "løgn". 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Kastes ut av landet, begrunnet med at han er uskyldig? Flott logikk, Goliath. Hvor har du dette evige sludderet fra at Krekar skal kastes ut på tross av at han er uskyldig?? Fra din egen velkjente livlige fantasi? Har du ikke fulgt godt nok med i timen til å vite at det har vært rettsak (som ennå ikke er avgjort) om hvorvidt fyren. 1. har brutt utlendingsloven, og forutsetningene for opphold. 2. Utgjør en fare for rikets sikkerhet. Som sagt er ikke dette avgjort ennå, og du er heldigvis blandt de meget, meget, få som går rundt å håper at resultatet bli at dette helvetes svinet skal få bli i Norge. Resten av oss holder med myndighetene v\Erna Solberg. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hvor har du dette evige sludderet fra at Krekar skal kastes ut på tross av at han er uskyldig?? Fra din egen velkjente livlige fantasi? Har du ikke fulgt godt nok med i timen til å vite at det har vært rettsak (som ennå ikke er avgjort) om hvorvidt fyren. 1. har brutt utlendingsloven, og forutsetningene for opphold. 2. Utgjør en fare for rikets sikkerhet. Som sagt er ikke dette avgjort ennå, og du er heldigvis blandt de meget, meget, få som går rundt å håper at resultatet bli at dette helvetes svinet skal få bli i Norge. Resten av oss holder med myndighetene v\Erna Solberg. Tror du selv på det du skriver? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Tror du selv på det du skriver? Om jeg tror at det har vært en slik rettsak? Nei, det vet både jeg, og alle andre som kan følge med i nyhetene. At du ikke tilhører den gruppa går vel nokså tydelig fram at alt idioti som du lirer av deg i denne tråden. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Om jeg tror at det har vært en slik rettsak? Nei, det vet både jeg, og alle andre som kan følge med i nyhetene. At du ikke tilhører den gruppa går vel nokså tydelig fram at alt idioti som du lirer av deg i denne tråden. *ler* Du ror! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 *ler* Du ror! Og du demonstrerer nok en gang din ringakt mot rettstaten og rettferdigheten. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Og du demonstrerer nok en gang din ringakt mot rettstaten og rettferdigheten. Neida, men for deg, Krekar og deres. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Neida, men for deg, Krekar og deres. Mer vrøvl fra deg ser jeg. Hvorfor sitter du å hiver bort tastetrykk på å innbille oss at Krekar ikke kan kastes ut av landet når han i mer enn et år har hatt et lovlif fattet utvisningsvedtak på seg, og som nå er oppe til rettslig prøving (som etter all sannsynlighet leder til at vedtaket opprettholdes). Skyldes det rein uvitenhet fra din side? At du som vanlig kverulerer? Eller er det rett og slett fordi du er dum? 0 Siter
Sør Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Mer vrøvl fra deg ser jeg. Hvorfor sitter du å hiver bort tastetrykk på å innbille oss at Krekar ikke kan kastes ut av landet når han i mer enn et år har hatt et lovlif fattet utvisningsvedtak på seg, og som nå er oppe til rettslig prøving (som etter all sannsynlighet leder til at vedtaket opprettholdes). Skyldes det rein uvitenhet fra din side? At du som vanlig kverulerer? Eller er det rett og slett fordi du er dum? Krekar kastes ikke ut pga noe han har gjort, men fordi han blir brukt politisk. Det sier også seg selv at hvis han er en trussel mot rikets sikkerhet, så er det neppe noe sjakktrekk å slippe ham løs i det store utland. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Krekar kastes ikke ut pga noe han har gjort, men fordi han blir brukt politisk. Det sier også seg selv at hvis han er en trussel mot rikets sikkerhet, så er det neppe noe sjakktrekk å slippe ham løs i det store utland. Hva er det du nå vrøvler om?? Er ikke et brudd på utlendingsloven, og forutsetningene på opphold, en legitim utvisningsgrunn? Dine spinnville konspirasjonsteorier om "politiske årsaker" er det vel heller best at du holder for deg selv, før det kommer folk i hvite frakker å henter deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.