Gå til innhold

Torturister fikk opphold i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du nå vrøvler om?? Er ikke et brudd på utlendingsloven, og forutsetningene på opphold, en legitim utvisningsgrunn?

Dine spinnville konspirasjonsteorier om "politiske årsaker" er det vel heller best at du holder for deg selv, før det kommer folk i hvite frakker å henter deg.

De brukes fordi han er den han er.

At Krekar-saken er politisk tror jeg selv du må ha fått med deg?

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

44

• Goliath

38

• Prozak

4

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk
Skrevet

De brukes fordi han er den han er.

At Krekar-saken er politisk tror jeg selv du må ha fått med deg?

Politisk my ass!

Prøv ikke å gjør saken mot dette svinet til noe mer enn det er.

Ikke alle syns det er like festlig å ha lederen for en terroristgruppe gående løs i nabolaget selv om vi for lengst har skjønt at du sympatiserer med de fleste slike.

Skrevet

Politisk my ass!

Prøv ikke å gjør saken mot dette svinet til noe mer enn det er.

Ikke alle syns det er like festlig å ha lederen for en terroristgruppe gående løs i nabolaget selv om vi for lengst har skjønt at du sympatiserer med de fleste slike.

Det er da langt bedre å ha ham hvor vi kan holde øye med ham, enn å slippe ham løs der vi ikke kan.

For øvrig var har jo ikke dømt for noen terrorisme....

Men ikke la slike "detaljer" som rettssikkerhet forstyrre dine vanlige Morsk-tirader.

Gjest Morsk
Skrevet

Det er da langt bedre å ha ham hvor vi kan holde øye med ham, enn å slippe ham løs der vi ikke kan.

For øvrig var har jo ikke dømt for noen terrorisme....

Men ikke la slike "detaljer" som rettssikkerhet forstyrre dine vanlige Morsk-tirader.

Han har vært leder for ei gruppe som er terror-stemplet i heleden vestlige verden. Igjen: Følg med i timen!

Og som jeg før har skrevet er Guantenamo-basen det rette sted for denne personen, eventuelt hos de i Nord-Irak som han har terrorisert, slik at de kan gi ham en korrekt og rettferdig dom.

Skrevet

Han har vært leder for ei gruppe som er terror-stemplet i heleden vestlige verden. Igjen: Følg med i timen!

Og som jeg før har skrevet er Guantenamo-basen det rette sted for denne personen, eventuelt hos de i Nord-Irak som han har terrorisert, slik at de kan gi ham en korrekt og rettferdig dom.

Det sier jo sitt at du mener at situasjonen i Nord-Irak tilsier en "korrekt og rettferdig dom".

Jeg blir helt rørt av slik ekstrem naivisme; vanligvis finner man kun slikt hos tullingene som støttet Stalin og Pol Pot.

Gjest Morsk
Skrevet

Det sier jo sitt at du mener at situasjonen i Nord-Irak tilsier en "korrekt og rettferdig dom".

Jeg blir helt rørt av slik ekstrem naivisme; vanligvis finner man kun slikt hos tullingene som støttet Stalin og Pol Pot.

I følge deg er det jo ingen som kan dømme dette forbildet ditt.Også det norske rettsvesen og embedsverk sitter du å holder ap med i denen saken.

Du høres ot som advokaten hans, Brynjar meling, med den store og viktige forskjell at han gjør en betalt jobb og neppe mener personlig en døyt av det han sier.

Foreslår at du inviterer Ansar-Al-shalam hjem til leiligheta di slik at det forhåpenligvis er den som går i lufta når de skal lage selvmordsbomber.

Skrevet

I følge deg er det jo ingen som kan dømme dette forbildet ditt.Også det norske rettsvesen og embedsverk sitter du å holder ap med i denen saken.

Du høres ot som advokaten hans, Brynjar meling, med den store og viktige forskjell at han gjør en betalt jobb og neppe mener personlig en døyt av det han sier.

Foreslår at du inviterer Ansar-Al-shalam hjem til leiligheta di slik at det forhåpenligvis er den som går i lufta når de skal lage selvmordsbomber.

Foreslår du leser det jeg har skrevet, istedet for å dikte opp.

Skrevet

Over 90% av de som søker asyl har ødelagt sine id-papirer. Myndigheten har ingen anelse om hvem de er, hvor de kommer fra eller hva de skal gjøre her i landet (bortsett fra å hale trygdepenger, selvsagt).

De har sluppet inn titusener opp gjennom årene og det er selvsagt fullt av torturister, krigsforbrytere, terrorister osv blant disse...på trygd fra norske skattebetalere.

Selvsagt er denne situasjonen både politisk og sikkerhetsmessig uholdbar.

I England vil poltikerne trolig våkne. I motsatt fall vil borgerne ta seg til rette og sørge for egen sikkerhet og passende straffereaksjoner. En del moskeer ligger allerede tynt an.

I Norge må vi trolig vente på en terroraksjon før mytene sprenges.

....

Husk at en stor del av muslimene er rene terror-fans, og britene er sjokkerte:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/24/438257.html

MÅ du overdrive sånn? Går det ikke an å forsøke å få frem et poeng med å overdrive slik at det høres paranoid og parodisk ut? Av en eller annen grunn mistenker jeg at du har intellekt til det, så hvorfor ikke gjøre det?

"...................................."

Skrevet

Jeg nøyer meg med å reflektere over realitetene i den virkelige verden jeg Sør.

Da blir det noe mer konkret og ikke minst løsningsorientert.

Så får slike som deg heller bruke tiden deres på refleksjoner over den fantasiverden dere lever i.

Og så kan dere designe deres egen lille verden på internett. Det blir sikkert et "fint sted å bo":-)

Så, så...nå må du sette deg ned og reflektere over alle danskene som ødelegger id-papirene sine før de søker asyl i norge. Og svenskene. Og engelskmennene, tyskerene og hollenderne.

Hva skal man si til en slik sammenligning? Ikke mye igjen av poenget :-)

Skrevet

he-he-he....

Du har "bodd" mange steder du Sør, og "gjort" mye rart....

Og nå forlater jeg leende pc'en for denne gang....*s*

Man får tid til å sitte og "tenke" mye på slike steder, vet du... :-)

Skrevet

Kastes ut av landet, begrunnet med at han er uskyldig?

Flott logikk, Goliath.

Hva rører du med?

Han skal kastes ut fordi han har brutt utlendingsloven, og forutsetningene for opphold, og fordi de finner han farlig for rikets sikkerhet.

Med tanke på de siste ukers terrorhandlinger, så er ikke dette noe spesielt mindre aktuelt nå enn hva det var for et år siden - når vedtaket først ble fattet.

Skrevet

Tror du selv på det du skriver?

Jeg tror så absolutt at Morsk gjør det (og jeg gjør det), men jeg tviler sterkt på at du tror på hva du rører om.....

Skrevet

Så, så...nå må du sette deg ned og reflektere over alle danskene som ødelegger id-papirene sine før de søker asyl i norge. Og svenskene. Og engelskmennene, tyskerene og hollenderne.

Hva skal man si til en slik sammenligning? Ikke mye igjen av poenget :-)

Det blir mye "god dag mann - økseskaft" her ja:-)

Litt merkelig at en slik person som Sør, som så hardt forsøker å fremstå som en seriøs debattant, kan klare å lire av seg så mye vrøvl fra tid til annen.

Det ER plent umulig å holde diskusjonen på et saklig nivå med han, uansett hvor mye man prøver.

For så fort han blir et saklig svar skyldig (og det skjer rett som det er), så kommer de løgnaktige påstandene, personangrep etc som perler på en snor.

Og da er "desverre" ikke jeg mer saklig og fornuftig enn at jeg tar igjen med samme mynt.

Og det er nettopp DET som Sør har problemer med å forstå - også når det gjelder terror.

Det ER for meg en stor forskjell på å starte "dritten" på eget initiativ, og det å ta igjen med samme mynt.

Førstnevnte er nettopp noe dritt - sistnevnte er bare rett og riktig, og vel fortjent...:-)

Skrevet

Hva rører du med?

Han skal kastes ut fordi han har brutt utlendingsloven, og forutsetningene for opphold, og fordi de finner han farlig for rikets sikkerhet.

Med tanke på de siste ukers terrorhandlinger, så er ikke dette noe spesielt mindre aktuelt nå enn hva det var for et år siden - når vedtaket først ble fattet.

Enhver kan se at hvis han er farlig for rikets sikkerhet, så er han langt farligere i utlandet enn i Norge, hvor vi kan avlytte ham. Det er ikke folk som Krekar som blir selvmordsbombere.

Skrevet

Enhver kan se at hvis han er farlig for rikets sikkerhet, så er han langt farligere i utlandet enn i Norge, hvor vi kan avlytte ham. Det er ikke folk som Krekar som blir selvmordsbombere.

Ja, du har jo tidligere hevdet at både Saddam og bin Laden burde få opphold her i landet.

Så at du gjerne vil ha Krekar her også, er slett ingen overraskelse.

Ganske påfallende forresten, denne sørs forkjærlighet for å få flest mulig av slike elementer til sitt eget land.

Skrevet

Ja, du har jo tidligere hevdet at både Saddam og bin Laden burde få opphold her i landet.

Så at du gjerne vil ha Krekar her også, er slett ingen overraskelse.

Ganske påfallende forresten, denne sørs forkjærlighet for å få flest mulig av slike elementer til sitt eget land.

Har jeg?

Var det i samme tråd der du fortalte om dine seksuelle ekskapader med Pol Pot?

Skrevet

Har jeg?

Var det i samme tråd der du fortalte om dine seksuelle ekskapader med Pol Pot?

Seksuelle eskapader? Er du sikker på at du ikke surrer litt nå?

Skrevet

Seksuelle eskapader? Er du sikker på at du ikke surrer litt nå?

Jeg parodierer ditt surr om hva du påstår jeg mener om bin Laden og Saddam.

*tegner og forklarer*

Skrevet

Med tanke på de rettigheter han vil ha som borger i vårt land, så vil vi aldri kunne overvåke slike som han på en måte som vil gagne "rikets sikkerhet".

Da er det bedre å sende han dit han kom fra, og la de der få dømme og straffe han for de forbrytelser han har gjort seg skyldig i.

Skrevet

Jeg parodierer ditt surr om hva du påstår jeg mener om bin Laden og Saddam.

*tegner og forklarer*

Du har hevdet dette tidligere Sør, men som vanlig så står du ikke for det du tidligere har kommet med av påstander.

Patetisk....som vanlig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...