Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Svaret er at "Jeg har aldri bedrevet pedofili". Du skriver om alt annet, bare for å flytte fokus. Spørsmålet til deg var altså: Skal vi gjøre det samme med folk som er anklaget for voldtekt? Bare regne med de er skyldige, og bure dem inne? Svaret har du fått flere ganger. Og som i ditt svar så er mitt svar at den påstanden du bygger spørsmålet ditt på, er en påstand jeg aldri har hevdet - ergo bygger hele spørsmålet ditt på en løgn, og kan ikke besvares på annen måte enn at jeg aldri har hevdet at uskyldige skal bures inne. Hvor mange ganger skal jeg svare på spørsmålet ditt, før du evner å forstå svaret? 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Igjen - jeg har ikke løyet - jeg har spurt deg et spørsmål du ikke kan besvare, og derfor alt dette pisspreiket ditt om "løgn". da får jeg heller stille deg det samme spørsmålet jeg her har stilt deg flere ganger uten å få svar på. Og det er: Er du dum? Svaret på spørsmålet du etterlyser har du nå fått 3 eller 4 ganger, og jeg klarer ikke å gi deg svaret på mindre teskjeer enn jeg nå har gjort. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Med tanke på de rettigheter han vil ha som borger i vårt land, så vil vi aldri kunne overvåke slike som han på en måte som vil gagne "rikets sikkerhet". Da er det bedre å sende han dit han kom fra, og la de der få dømme og straffe han for de forbrytelser han har gjort seg skyldig i. Og hvis de ikke mener han har gjort seg skyldig i noe, så er han en fri mann, og kan gjøre "hva han vil". Videre, myndighetene i Norge har gode muligheter til å overvåke ham, og gjør det nok helt sikkert også. Den muligheten mister de hvis han reiser. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du har hevdet dette tidligere Sør, men som vanlig så står du ikke for det du tidligere har kommet med av påstander. Patetisk....som vanlig:-) Jeg har ikke skrevet de "burde" få opphold. Jeg har skrevet at ingen (verken Sharon, bin Laden eller andre) skulle sendes til et sted hvor de risikerte dødsstraff. Dette iht menneskerettighetene. Noe mer du lurte på? 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Svaret har du fått flere ganger. Og som i ditt svar så er mitt svar at den påstanden du bygger spørsmålet ditt på, er en påstand jeg aldri har hevdet - ergo bygger hele spørsmålet ditt på en løgn, og kan ikke besvares på annen måte enn at jeg aldri har hevdet at uskyldige skal bures inne. Hvor mange ganger skal jeg svare på spørsmålet ditt, før du evner å forstå svaret? Nei, du vil nekte folk fordi du antar de er skyldige - uten rettssak. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 da får jeg heller stille deg det samme spørsmålet jeg her har stilt deg flere ganger uten å få svar på. Og det er: Er du dum? Svaret på spørsmålet du etterlyser har du nå fått 3 eller 4 ganger, og jeg klarer ikke å gi deg svaret på mindre teskjeer enn jeg nå har gjort. Du klarer ikke å svare. Du vil ikke. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Og hvis de ikke mener han har gjort seg skyldig i noe, så er han en fri mann, og kan gjøre "hva han vil". Videre, myndighetene i Norge har gode muligheter til å overvåke ham, og gjør det nok helt sikkert også. Den muligheten mister de hvis han reiser. Her kan vi ikke få i både "pose og sekk", og jeg håper (og tror) at vi etterhvert vil bli vesentlig mer restriktive til hvem vi slipper inn i landet vårt - og samtidig kaste ut eller internere de vi har sterk misstanke til (misstanke om forbindelser med ulike terrororganisasjoner). Når det gjelder internering, så gjelder det de som kommer hit uten kontrollerbar id. Og det forutsetter selvfølgelig at det gis god, bred og internasjonal informasjon om dette i forkant. Jeg er ganske så sikker på at dette uansett vil bli resultatet i alle andre vestlige land også etterhvert som terroren brer om seg...... 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har ikke skrevet de "burde" få opphold. Jeg har skrevet at ingen (verken Sharon, bin Laden eller andre) skulle sendes til et sted hvor de risikerte dødsstraff. Dette iht menneskerettighetene. Noe mer du lurte på? Du lyver igjen. Det du skrev var at du mente det ville vært positivt om slike "despoter" fikk opphold i Norge, slik at vi da kunne "holde øye med dem" - med samme argumentasjon som du bruker for hvorfor det er "lurt" å la Krekar bli her. Noe mer DU lurer på om hva du selv har hevdet tidligere? 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Nei, du vil nekte folk fordi du antar de er skyldige - uten rettssak. Ingen utlendinger har noen "rett" til å komme til Norge. Det er derfor ingen straff å nekte de å komme hit. Vi bestemmer selv hvem vi ønsker å slippe inn hit, og det er for de aller fleste en selvfølge at vi skal sile ut de som utgjør et risikopotensiale. Alt annet er idioti. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du klarer ikke å svare. Du vil ikke. Så svar meg da på spørsmålet mitt, siden du ikke har gitt meg et tilfredsstillende svar til nå. (Ut i fra de samme kriterier som du nå hevder at jeg ikke har svart deg). Har du sluttet med dine tidliger pedofile handlinger? 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Her kan vi ikke få i både "pose og sekk", og jeg håper (og tror) at vi etterhvert vil bli vesentlig mer restriktive til hvem vi slipper inn i landet vårt - og samtidig kaste ut eller internere de vi har sterk misstanke til (misstanke om forbindelser med ulike terrororganisasjoner). Når det gjelder internering, så gjelder det de som kommer hit uten kontrollerbar id. Og det forutsetter selvfølgelig at det gis god, bred og internasjonal informasjon om dette i forkant. Jeg er ganske så sikker på at dette uansett vil bli resultatet i alle andre vestlige land også etterhvert som terroren brer om seg...... Jatta jatta - bur inne de uskyldige, og skyld på andre. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du lyver igjen. Det du skrev var at du mente det ville vært positivt om slike "despoter" fikk opphold i Norge, slik at vi da kunne "holde øye med dem" - med samme argumentasjon som du bruker for hvorfor det er "lurt" å la Krekar bli her. Noe mer DU lurer på om hva du selv har hevdet tidligere? *lol* 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jatta jatta - bur inne de uskyldige, og skyld på andre. Jeg (og svært mange med meg) har store problemer med å forstå hvorfor "uskyldige" skal nekte å identifisere seg, og fremdeles kunne forvente å få fritt opphold i landet vårt. Selv er jeg nødt til å identifisere meg hvis jeg skal reise inn og ut av Norge, og inn og ut av andre land......og det er selvfølgelig bare fornuftig, rett og riktig. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 *lol* Ikke sant. Latterlig er hva du er:-) 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg (og svært mange med meg) har store problemer med å forstå hvorfor "uskyldige" skal nekte å identifisere seg, og fremdeles kunne forvente å få fritt opphold i landet vårt. Selv er jeg nødt til å identifisere meg hvis jeg skal reise inn og ut av Norge, og inn og ut av andre land......og det er selvfølgelig bare fornuftig, rett og riktig. At du mangler evne til å forstå, gjør dem ikke skyldige. 0 Siter
Sør Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ikke sant. Latterlig er hva du er:-) Gratis-underholdning fra deg. Takk. Det er alltid interessant å lese eventyrene dine om hva du mener jeg skal ha påstått. 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 At du mangler evne til å forstå, gjør dem ikke skyldige. Å være skyldig i å nekte å identifisere seg, er selvsagt god nok grunn til å bli internert - eller frivillig reise tilbake dit man kom fra. Valget er deres..... Jeg ville blitt behandlet på samme måte om jeg forsøkte å ta meg inn i tilnærmet vilket som helst annet land utenfor EU. Så her er det nok du som har problemer med hva du forstår....:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Gratis-underholdning fra deg. Takk. Det er alltid interessant å lese eventyrene dine om hva du mener jeg skal ha påstått. Værsågod Sør. Noe må du jo få tilbake fra all humoren og underholdningen som du bringer til oss fra den fantasiverden du bor i (eller har bodd og jobbet i) :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det blir mye "god dag mann - økseskaft" her ja:-) Litt merkelig at en slik person som Sør, som så hardt forsøker å fremstå som en seriøs debattant, kan klare å lire av seg så mye vrøvl fra tid til annen. Det ER plent umulig å holde diskusjonen på et saklig nivå med han, uansett hvor mye man prøver. For så fort han blir et saklig svar skyldig (og det skjer rett som det er), så kommer de løgnaktige påstandene, personangrep etc som perler på en snor. Og da er "desverre" ikke jeg mer saklig og fornuftig enn at jeg tar igjen med samme mynt. Og det er nettopp DET som Sør har problemer med å forstå - også når det gjelder terror. Det ER for meg en stor forskjell på å starte "dritten" på eget initiativ, og det å ta igjen med samme mynt. Førstnevnte er nettopp noe dritt - sistnevnte er bare rett og riktig, og vel fortjent...:-) Veldig sant. Men slik har det da "alltid" vært? :-) "......................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Veldig sant. Men slik har det da "alltid" vært? :-) "......................................" Det har det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.