Gå til innhold

NHD! Kombinasjon av medikamenter og diverse...???


picachu1365380511

Anbefalte innlegg

picachu1365380511

Hei!

Jeg går på cipralex 15 mg daglig mot panikkangst. Lider også av matvareallergi som gjør at jeg får luft i magen og hjertebank (takykardi). Har nå bestilt en pakke med homoepat-medisin fra sverige (c-vitamin pulver og div tilskudd), fordi jeg ikke orker å plages lengre med mage/tarm/hudutslett osv. Det jeg lurer på, er om det ikke skader å ta slike tilskudd når jeg går på cipralex...ble feilmedisinert en gang, og er derfor livredd komb av ulike slag....Håper på svar snarest! På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

C-vitaminer går helt ok.

Div andre stoffer kan jeg ikke svare på når jeg ikke vet hva de er.

OBS. Nesten all luft i magen er luft en har svelget. Dette kommer igjen av måten en spiser på - vanligvis at en spiser svært raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...