Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Er jammen ikke vansker med å skrure og rydde et helt hus når en bare får være alene og spille stereo så veggene rister... Men dere...om jeg klarer å følge Celine Dion opp og ned...tror dere jeg kan synge da...? 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ehh, det er et vanskelig spørsmål. Nå liker ikke jeg Celine Dion, men hun synger rent og med styrke. Klarer du også å synge sterkt og rent har du nok noe inne ja. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ehh, det er et vanskelig spørsmål. Nå liker ikke jeg Celine Dion, men hun synger rent og med styrke. Klarer du også å synge sterkt og rent har du nok noe inne ja. *ler* Celine har noen aldeles nydelige melodier, med styrke og flott tekst. Nå var ikke spørsmålet sånn alvorlig da ...men nå når du alikavel kommenterer det så ja...jeg klarer faktisk de fleste sangene hennes *stolt* Nå må jeg skure videre... 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 *ler* Celine har noen aldeles nydelige melodier, med styrke og flott tekst. Nå var ikke spørsmålet sånn alvorlig da ...men nå når du alikavel kommenterer det så ja...jeg klarer faktisk de fleste sangene hennes *stolt* Nå må jeg skure videre... Jeg regnet med at du ikke var så seriøs, men siden jeg synger en del selv, så måtte jeg svare 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg regnet med at du ikke var så seriøs, men siden jeg synger en del selv, så måtte jeg svare Okay Blir nok ingen ny Celine her i huset nei *ler* Men det er deilig å "få det ut" innimellom...- mannen min sier han skal melde meg på straks det blir en "voksen stjerner i sikte". *ler* Det lengste jeg strekker meg er til å brøle ut sånn innimellom...samt at jeg ønsker å synge til mannen min i bryllupet vårt 0 Siter
Gjest heavy_metal_daze Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Vasker til Celine Dion?? Hmm, kunne aldri klart å vaske etter ballader og slik rolig musikk,,,, Give me Heavy Metal..... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nå leste jeg med en gang at du skrudde et hus! Steike, du er god i såfall =D 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nå leste jeg med en gang at du skrudde et hus! Steike, du er god i såfall =D He he... Nåååå...skrudde...har vel ikke det, men brekker gjerne opp lister, skrur undergulv og sånn da Nei du mor...skuret, skuret, skuret. Du kan tro det er strøkent her nå. (ungene er nemmelig på ferie he he) Et sovrom er ryddet ommøblert og vasket. Et sovrom er ryddet og vasket. et sovrom vaksket og byttet sengetøy. To bad er vasket. To trapper er vasket. Kjøkken ryddet og vasket. Vaskerom vasket. Tre ganger vasket. Akvarium rengjort. Stue vasket. Gulv vasket. Kontor ryddet og vasket. Leker ryddet ute. Klesvasken vasket og ryddet. Hmmmm...var det alt.... Det er iallefall helt strøkent. Eneste jeg mangler er å vaske over doen "min". Den skal jeg ta nå. Da er HELE huset i tipp, topp stand sånn sett. Deilig. *stolt* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Vasker til Celine Dion?? Hmm, kunne aldri klart å vaske etter ballader og slik rolig musikk,,,, Give me Heavy Metal..... Bare alle finner "sin" som funker så er det jo bra Går etter humøret det, i dag var det Celine, en annen dag er det Dum Dum Boys, en annen dag noe bøsere osv. Ca 250 kvm hus i tipp toppstand ... Celine funket hu 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 He he... Nåååå...skrudde...har vel ikke det, men brekker gjerne opp lister, skrur undergulv og sånn da Nei du mor...skuret, skuret, skuret. Du kan tro det er strøkent her nå. (ungene er nemmelig på ferie he he) Et sovrom er ryddet ommøblert og vasket. Et sovrom er ryddet og vasket. et sovrom vaksket og byttet sengetøy. To bad er vasket. To trapper er vasket. Kjøkken ryddet og vasket. Vaskerom vasket. Tre ganger vasket. Akvarium rengjort. Stue vasket. Gulv vasket. Kontor ryddet og vasket. Leker ryddet ute. Klesvasken vasket og ryddet. Hmmmm...var det alt.... Det er iallefall helt strøkent. Eneste jeg mangler er å vaske over doen "min". Den skal jeg ta nå. Da er HELE huset i tipp, topp stand sånn sett. Deilig. *stolt* Så flink du er! Herlig å sette seg ned i et nyvasket hus og bare slappe av etterpå =) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Så flink du er! Herlig å sette seg ned i et nyvasket hus og bare slappe av etterpå =) Ja, det er ubeskrivelig deilig. Og så deilig at det er sånn en god stund også da, at ikke benkene blir fyldt og gangen får hulter til bulter sko med en gang. Nå skal jeg jobbe tre dager så da blir det å bare slappe av når jeg har kommet hjem. Og så artig å vise barne rommene deres når de kommer hjem til helga, ryddige, rene og med et og annet nytt møbel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.