Snorkfrøken Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hva med å si litt om utgangspunktet? Svenskegrensa er fryktelig lang! Lissom... 0 Siter
Gjest malerinnen Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det spørs vel hvor du bor, det! Bør vel ikke late som dere er idioter? Klarer dere ikke å lese? Det står jo Strømstad der, gjør det ikke????? Er vel ikke så mange fra Vestlandet som drar til Sverige for å kjøpe maling????? Må man ha IQ under 50 for å orke å være på doktor online??? 0 Siter
Gjest malerinnen Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det spørs vel hvor du bor, det! Altså - idioter - bor jeg i Østfold, Fredrikstad, Østlandet, Norge. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Bør vel ikke late som dere er idioter? Klarer dere ikke å lese? Det står jo Strømstad der, gjør det ikke????? Er vel ikke så mange fra Vestlandet som drar til Sverige for å kjøpe maling????? Må man ha IQ under 50 for å orke å være på doktor online??? Nei, man må være kverulanter 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Altså - idioter - bor jeg i Østfold, Fredrikstad, Østlandet, Norge. Nå er det sikkert kjempemange som gidder å hjelpe deg, det er alltid koselig å bli kalt idiot. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Bør vel ikke late som dere er idioter? Klarer dere ikke å lese? Det står jo Strømstad der, gjør det ikke????? Er vel ikke så mange fra Vestlandet som drar til Sverige for å kjøpe maling????? Må man ha IQ under 50 for å orke å være på doktor online??? Man må i alle fall være bra idiot for å ikke klare å søke sjøl, og samtidig skjelle ut de som fakisk svarer deg. Men du kan jo ta en titt på http://www.justfuckinggoogleit.com 0 Siter
Kvinna Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Man må i alle fall være bra idiot for å ikke klare å søke sjøl, og samtidig skjelle ut de som fakisk svarer deg. Men du kan jo ta en titt på http://www.justfuckinggoogleit.com *klappe i hendene* 0 Siter
Osiris Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Bør vel ikke late som dere er idioter? Klarer dere ikke å lese? Det står jo Strømstad der, gjør det ikke????? Er vel ikke så mange fra Vestlandet som drar til Sverige for å kjøpe maling????? Må man ha IQ under 50 for å orke å være på doktor online??? At du ikke tar med opplysninger om ditt avreisepunkt gir deg jo ingen rett til å være så frekk. Østlandet er jo ganske stort, og det er flere veier til Sverige enn den over Svinesund. Så vidte jeg vet favner Østlandet både Østfold-Oslo-Akershus- Buskerud- Vestfold- Hedmark og Oppland. Eller er det ikke så? 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har i alle fall ikke funnet noen nærmere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.