Gå til innhold

vond tristhet


Gjest steinbukk83

Anbefalte innlegg

Gjest steinbukk83

Jeg har et promblem som plager meg veldig, det går utover samboeren min også. Og utover vårt sexliv. Ofte rett etter at vi har hatt sex, så begynner jeg å gråte. det kommer en utroilg vond tristhet som heg ikke kan styre, og tårene bare triller.det varer ikke lenge.men det er så vondt, og hver gang håper jeg at dette ikke skal skje denne gangen også. men her om dagen så ble det bare værre. jeg kjente at det kom, men klarer ikke styre det.Nå var det som om jeg ikke fikk puste, pusten gikk fort, og det kjentes ut som om jeg skulle besvime.og jeg bare gråter.det varte ikke lenger enn sikkert 3 min. jeg blir så lei meg, for jeg vil ikke ha det sånn.og jeg elsker kjæresten min. men det bare kjentes ut som om alle følelsene mine ble voldtatt. kanskje rart å si.men det føltes sånn. jeg har aldri blitt misbukt,så jeg vet ikke hvorfor det er sånn. jeg har hatt en vanskelig barndom. men hvorfor skal det bli sånn etter sex. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg blir redd,trist og deprimert. vil ikke at dette skal ødelegge for meg og kjærsesten... jeg har aldri hørt om noen med det samme problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Jeg er ingen ekspert på dette her men mine tanker omkring det du skriver er disse :

Du har ikke vært misbrukt men sier du har hatt en vond barndom.

Det å dele god sex med en man er skikkelig glad i er forbundet med masse følelser, vi gir masse følelser.

Kanskje er det det at du føler så sterkt og at du evner å føle så sterkt som utløser disse gråteanfallene.

Langt inni deg kan det ligge ukjente følelser for deg...og når du gir så totalt så kan det være at du føler tristhet forde du har måttet "lukke følelsene" dine i barndommen, du kan føle tristhet fordi du er blitt berøvet dette før og for at du egentlig føler en overveldende glede av å kunne føle så mye nå.

Vanskelig å forklare, men vi gjør oss veldig sårbare når vi elsker, når vi har masse kjærlighet for et menneske og deler noe så intimt og sterkt som sex med dette menneske.

Synes ikke det er minste rart jeg at det kan komme mange andre følelser frem i en slik situasjon...tross alt legger vi vekk alle stengsler i en slik stund.

Du får prate med kjæresten din og fortsatt få ham til å tro på at det ikke har noe med han eller dine følelser for ham å gjøre.

Ting kan nok ta tid, og spesiellt hvis du ikke får "ryddet opp" i dine såre barndomsminner.

Tillit, trygghet og forståelse vil nok hjelpe deg godt på veg.

Bare en tanke.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det p[ akkurat samme m[te, f;lelswen av [ bli voldtatt..

uff.. har nesten lyst til aa unngaa aa ha sex bare pga det.

Har ogs[ hatt en vanskelig barndom, og kan ikke si jeg husker [ bli voldtatt..men begynner [ lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catchy

Hvis det kan være noen trøst, så har jeg lest som en mann som hadde samme problemet. Han hadde innlegg i en psykologspalte, eller sexspalte. Husker ikke hva rådet var da, men det er iallefall ikke bare deg i hele verden som har det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...