Gjest utenpeiling Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det er flaut å spørre, men jeg gjør det nå jeg, da. Ikke gjelder det data heller, men... Hvordan sender jeg den samme sms-beskjeden til alle vennene mine? Jeg har en svært uavansert Siemens mobil. Betaler jeg da for bare 1 sendt melding, eller ...?Har konatntkort (men det skjønnte dere sikkert, hehe...) 0 Siter
citoyen Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hvordan du sender til flere samtidig avhenger av telefonen. Du må sjekke bruksanvisningen til din telefon. Du betaler full meldingspris for hver mottaker. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Litt vanskelig å vite om akkurat din mobil har dette men...noen mobiler har sms muligheten "grupper" så vidt jeg vet. Der kan du legge inn navnene til x ant. personer og så kan du når du vil sende sms til alle disse gå gjennom denne "gruppe mappen". Da skal det holde med at du sender en gang for å si det sånn men at alle mottar. Du betaler for det antall meldinger du sender. Skal 5 venner ha den samme meldingen så har du sendt - og må betale for - 5 stk. sms. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Vet ikke om det er tilgjengelig for kontantkunder, men på NetCom.no så er det mulig å logge seg på og sende til grupper. Min Sony Ericsson-telefon har også den muligheten, men hvordan det er i din telefon vet jeg ikke. Dersom du har mistet brukerveiledningen til telefonen din, så kan du sikkert finne den til nedlasting på nettet. 0 Siter
fnutt Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Noen mobiltelefoner er ganske "teite" når de sender gruppemelding. Hvis du f.eks. skal sende til 10 personer i en gruppe. Når så telefonen skal sende til person nr.3 og meldingen ikke kommer frem så stopper telefonen å sende meldingen til resten av personene i gruppen. Jeg bruker www.mobilpost.no og dette fungerer veldig greit. Her kan du også opprette grupper hvor du også kan sende gruppemelding. Du kan også sende en SMS melding slik: Til Gruppe Melding til 1900 så blir meldingen sendt til alle som er opprettet i gruppen, men dette går altså via Mobilpost. Og som de andre skriver her så må du betale for hver mottaker som mottar meldingen, selv om du kun sender en melding til gruppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.