Maja G Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei ! Jeg heter Maja og er i 26-e uke av graviditet. Jeg har alt for stor prolaktin for tiden. Har oppdaget den i fjør i september og siden var den 1600 til å begynne med, etterpå,2600/1700/3500/6200 og nå 7000 !!Jeg har ingen simptomer, har vært hos øyelege, alt ok, men spesialister i hormoner vill at jeg tar bilde av hode, men siden jeg er gravid, ville vente med det ! Jeg har termin i slutten av oktober og det som jeg ville spøre om er to ting ! Om det er virkelig NØDVENDIG at jeg tar bilde av hode nå eller jeg kan fortsatt med så stor prolaktin vente til etterpå jeg har født baby !? Lege insisterer til å ta bilde(på grunn av så stor prolaktin nå,han sagt at 7000 er det grense!), men jeg er redd om det kan det skje noe(uansett om det er magnett resonanse!)i graviditet !? på forhånd takk Maja G. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191875-gravid-og-har-altfor-stor-prolaktin-7000/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.