Gjest snusmumerikkenpåreisefor Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Er det sånn at snus ikke selges i EU land? Kan man ta med seg snus til hvilket som helst land i verden? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Snus er da omtrent nasjonalvaren i Sverige, som er medlem i EU. "......................................" 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Snus er da omtrent nasjonalvaren i Sverige, som er medlem i EU. "......................................" ...jo, men jeg lurer på om de har fått disp til å selge snus, og at det faktisk er forbudt å innføre i en god del andre land... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 ...jo, men jeg lurer på om de har fått disp til å selge snus, og at det faktisk er forbudt å innføre i en god del andre land... Jeg mener å huske at det var snakk om noe sånt,ja. Men jeg lurer også på om det ikke ble noe av. ".................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg mener å huske at det var snakk om noe sånt,ja. Men jeg lurer også på om det ikke ble noe av. ".................................." Joda, det ble noe av. Snus er forbudt i alle EU-land unntatt Sverige og Finland. Har akkurat vært på ferie i Danmark med en som ikke visste dette og gikk tom nemlig - hyggelige dager 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det er helt korrekt. Snus selges kun i Norge, Sverige og Finland - de to sistnevnte er de eneste EU-landene som har fått dispensasjon. Om du har lov å innføre det vet jeg ikke. Antar du kan det - men ikke får selge det? Men jeg vet ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.