annegunn Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg er helt med på de to første, men den siste aner jeg ike hva er. Men det er jo du som har peiling av oss, så det er sikkert et strålende valg. Sikkert :-) Særlig fordi det er en av de meget få søte italienske dessertvinene jeg vet om. Men god, det er den. Men nå skal jeg legge meg, tror jeg... 0 Siter
Osiris Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Solsiden og Mercur i Trondheim. http://www.cielo.no/ De har en helt fantastisk is. Nesten som å være i Italia på ordentlig! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Lutefisk??? Syke, syke kvinne... Hver sin smak! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Sikkert :-) Særlig fordi det er en av de meget få søte italienske dessertvinene jeg vet om. Men god, det er den. Men nå skal jeg legge meg, tror jeg... Jeg har bare smakt dessertvin et par ganger, og hoppa ike helt i taket av den grunn. Men er alltid åpen for nye forsøk! 0 Siter
annegunn Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har bare smakt dessertvin et par ganger, og hoppa ike helt i taket av den grunn. Men er alltid åpen for nye forsøk! Dessertvin kan være himmelsk godt. Hvis du får en god sauternes kan det jo til og med hende at dy begynner å like blåost! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Dessertvin kan være himmelsk godt. Hvis du får en god sauternes kan det jo til og med hende at dy begynner å like blåost! Spiste det på pizza i går. I små mengder er til og med det godt! Og tynne skiver svart oliven. Sammen med chorizoen var det helt konge! 0 Siter
annegunn Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Spiste det på pizza i går. I små mengder er til og med det godt! Og tynne skiver svart oliven. Sammen med chorizoen var det helt konge! Åh, nå fikk jeg lyst på pizza...... *sulten* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Åh, nå fikk jeg lyst på pizza...... *sulten* Og hva blir lunsjen i dag? 0 Siter
annegunn Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Og hva blir lunsjen i dag? Sikkert ikke det helt store, og jeg kjenner kantina vår rett 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Sikkert ikke det helt store, og jeg kjenner kantina vår rett Føkkings mobilen min har knela (igjen)! Er 19.00 ok? Mail meg i morra. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Føkkings mobilen min har knela (igjen)! Er 19.00 ok? Mail meg i morra. Du skulle hatt et gammelt nokiavrak 19.00 er ypperlig. Jeg skal komme sulten, sant? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Du skulle hatt et gammelt nokiavrak 19.00 er ypperlig. Jeg skal komme sulten, sant? Ikke FOR sulten! Du må nemlig hjælpe til med å lage maten. Og jeg aner ikke hva vi skal ha ennå. Planen er å få unga i seng, og så mekke mat! 0 Siter
annegunn Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ikke FOR sulten! Du må nemlig hjælpe til med å lage maten. Og jeg aner ikke hva vi skal ha ennå. Planen er å få unga i seng, og så mekke mat! Høres ut som en god plan 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.