Gjest Pipestilken Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fjernet sprittusj fra ei slik tavle? Har prøvd både med whitesprit og med neglelakkfjerner, men det går ikke HELT bort. Har hørt at det finnes noe som heter rensespray for whiteboard som visstnok skal fjerne alle typer tusj, noen som har prøvd en slik og kan fortelle meg om den virkelig funker? På forhånd takk! 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ja, det funker. Har brukt det på jobb når mine høyt utdannede og ellers ganske lesedyktige kollegaer ikke har klart å skille en sprittusj fra en whiteboardtusj... 0 Siter
Gjest Pipestilken Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ja, det funker. Har brukt det på jobb når mine høyt utdannede og ellers ganske lesedyktige kollegaer ikke har klart å skille en sprittusj fra en whiteboardtusj... Takk fotr raskt svar! Ikke det at vi ikke kan se forskjell på en wb-tusj og en vanlig sprittusj, men vi brukte sprittusj med vilje for å slippe å skrive alle 14 navnene på nytt hver dag. Bare så det er sagt ;-) Men for hvert år som disse navnene skal skiftes ut med nye navn så må vi altså rengjøre tavla og det er da vi får litt problemer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.