Gå til innhold

6-åringer

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til to barn
Skrevet

Min seksåring har nå vært hjemme et par måneder. Gikk i barnehage og skal begynne på skolen til høsten. Han leker mye sammen med ei jente på fire år da det er vår nærmeste nabo. Han leker sjelden med andre. De leker bra sammen. Bør han leke med andre gutter? I barnehagen leket han også mye med jenter. Hva gjør andres seksårsgamle gutter på?

Gjest Forskjellig
Skrevet

Min snart skolegutt leker nesten bare med gutter nå. Han er inne i en sånn "liker ikke jenter- periode". Men tidligere, for kanskje 1 år siden, lekte han nesten bare med jenter i barnehagen.

Gjest Ein annen
Skrevet

Min snart skolegutt leker nesten bare med gutter nå. Han er inne i en sånn "liker ikke jenter- periode". Men tidligere, for kanskje 1 år siden, lekte han nesten bare med jenter i barnehagen.

La de små leke med hvem de vil.

Hva er du redd for?

Skrevet

Ikke rart folk synes det er vanskelig å ha barn, hvis de greier se et problem til og med i dette.

Gjest Forskjellig
Skrevet

La de små leke med hvem de vil.

Hva er du redd for?

Jeg er ikke redd for noe jeg, svaret ditt skulle kanskje vært postet til "Mor til to barn"?

Lips1365380508
Skrevet

De er barn. De leker. Vent å se om to måneder, så er han lei jenter og vil leke med gutter. Men hvis ikke, so what? Kjæresten min lekte bare med jenter når han var liten, og sprang og kysssa på de og div, og han er helt normal nå ;)

Skrevet

Begge døtrene mine (6 og 4) har fått seg mye venner her vi bor nå og de er gutter. Det har ikke vært i tankene mine at dette er unormalt eller dumt, så lenge de har det fint og leker godt sammen er kjønn _helt_ uinteressant.

Gjest kjetta
Skrevet

Ikke rart folk synes det er vanskelig å ha barn, hvis de greier se et problem til og med i dette.

Og du gir deg ikke med å slenge krasse, halv-ekle kommentarer til folk!? Fytti, stått opp på _litt_ feil fot idag, eller!?

Gjest Nei vet du hva!
Skrevet

Og du gir deg ikke med å slenge krasse, halv-ekle kommentarer til folk!? Fytti, stått opp på _litt_ feil fot idag, eller!?

Det tenkte jeg også, sikkert ikke så lett med så mange barn allikevel, tenker jeg.

Gjest catchy
Skrevet

Jeg lekte BARE med gutter helt til jeg begynte på skolen jeg. Der jeg bodde da VAR det ingen jenter, så jeg hadde ingen valg. Har aldri vært noe problem for meg i ettertid det. Har aldri sett på det som unormalt heller. En leker jo med de vennene en har!

Skrevet

helt normalt spør du meg, barn setter ikke slike grenser for seg selv, det kommer tidsnok. Har en datter som bare lekte med gutter da hun var liten, ikke noe galt skjedd her, nå er hun 15:-)

Skrevet

Hvis du synes dette var et krast innlegg så er det kanskje du som har stått opp med feil fot? *ler*

At man kan se på det at en gutt leker med en jente som et problem er for meg rett ut sagt uforståelig ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...