Osiris Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Mannen måtte nesten amputere: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106152 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler." Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter." "...................................." 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler." Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter." "...................................." Ja, hehe. Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Greit å advare mot slikt,alle kan jo få infeksjoner, men teit å nevne mannens 40. Som om alle "normale", gjør slikt med underlivet sitt. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler." Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter." "...................................." hehe nettopp. Det utsagnet faller på sin egen urimelighet. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ja, hehe. Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Greit å advare mot slikt,alle kan jo få infeksjoner, men teit å nevne mannens 40. Som om alle "normale", gjør slikt med underlivet sitt. Det er i det hele tatt teit å advare mot det på grunnlag av infeksjonsfare, når eksempelet på infeksjoner var så ekstremt. Forøvrig er det liten fare for infeksjoner ved intimpiercinger - det er trygger sånn sett enn "vanlige" piercinger. "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler." Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter." "...................................." Legen Nettavisen snakket med har en noe mer jordnær måte å se det der på. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article427181.ece " Legene påpeker at personer som har foretatt piercinger må være veldig nøye med hygienen - og særlig gjelder dette intimpiercinger som er gjort på steder som er vanskelig å holde rent." De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Legen Nettavisen snakket med har en noe mer jordnær måte å se det der på. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article427181.ece " Legene påpeker at personer som har foretatt piercinger må være veldig nøye med hygienen - og særlig gjelder dette intimpiercinger som er gjort på steder som er vanskelig å holde rent." De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. "De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. :)" Akkurat det skal ikke engang jeg protestere på :-) "....................................." 0 Siter
muriel Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Neimen, dakar liten da... Minner meg litt om ei stripe i Pondus, der Pondus snakker til en fyr...når fyren skal svare, detter tunga (med ørtogfjørti piercinger) klask i bordet - og Pondus må hjelpe ham å dytte hele stasen på plass i kjeften igjen. Hehe! ) 0 Siter
pistolèro Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Neimen, dakar liten da... Minner meg litt om ei stripe i Pondus, der Pondus snakker til en fyr...når fyren skal svare, detter tunga (med ørtogfjørti piercinger) klask i bordet - og Pondus må hjelpe ham å dytte hele stasen på plass i kjeften igjen. Hehe! ) Uff, har du piercing i penis? 0 Siter
muriel Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Uff, har du piercing i penis? Niks, jeg har nok ikke penis. Ikke av den eksterne typen en gang. *grumle* 0 Siter
pistolèro Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Niks, jeg har nok ikke penis. Ikke av den eksterne typen en gang. *grumle* En ring i pinjongen altså? 0 Siter
Osiris Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Neimen, dakar liten da... Minner meg litt om ei stripe i Pondus, der Pondus snakker til en fyr...når fyren skal svare, detter tunga (med ørtogfjørti piercinger) klask i bordet - og Pondus må hjelpe ham å dytte hele stasen på plass i kjeften igjen. Hehe! ) hehe 0 Siter
org Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Han mener intimpiercing er høl i hue." Det har han jammen rett i. Det nederste hue. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.