Gå til innhold

Nesten 40 piercinger i penis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler."

Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter."

"...................................."

Lips1365380508
Skrevet

"Leger på Sørlandet advarer mot intimpiercing etter å ha behandlet en mann som nesten måtte amputere penis fordi han hadde tatt nærmere 40 piercinger i sine edlere deler."

Er det bare jeg som ser det lavpannede i det utsagnet der? Omtrent som: "Leger på Vestlandet advarer mot å spise smultringer etter at en mann måtte opereres etter å ha spist 783 smultringer på litt over 20 minutter."

Ja, hehe. Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Greit å advare mot slikt,alle kan jo få infeksjoner, men teit å nevne mannens 40. Som om alle "normale", gjør slikt med underlivet sitt.

Skrevet

hehe nettopp. Det utsagnet faller på sin egen urimelighet.

Skrevet

Ja, hehe. Tenkte akkurat det samme da jeg leste det. Greit å advare mot slikt,alle kan jo få infeksjoner, men teit å nevne mannens 40. Som om alle "normale", gjør slikt med underlivet sitt.

Det er i det hele tatt teit å advare mot det på grunnlag av infeksjonsfare, når eksempelet på infeksjoner var så ekstremt. Forøvrig er det liten fare for infeksjoner ved intimpiercinger - det er trygger sånn sett enn "vanlige" piercinger.

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Legen Nettavisen snakket med har en noe mer jordnær måte å se det der på.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article427181.ece

" Legene påpeker at personer som har foretatt piercinger må være veldig nøye med hygienen - og særlig gjelder dette intimpiercinger som er gjort på steder som er vanskelig å holde rent."

De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. :)

Skrevet

Legen Nettavisen snakket med har en noe mer jordnær måte å se det der på.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article427181.ece

" Legene påpeker at personer som har foretatt piercinger må være veldig nøye med hygienen - og særlig gjelder dette intimpiercinger som er gjort på steder som er vanskelig å holde rent."

De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. :)

"De advarer riktignok mot praksisen mot å pierce kølla på 40 ulike steder, men det er i og for seg greit nok. :)"

Akkurat det skal ikke engang jeg protestere på :-)

"....................................."

Skrevet

Neimen, dakar liten da...

Minner meg litt om ei stripe i Pondus, der Pondus snakker til en fyr...når fyren skal svare, detter tunga (med ørtogfjørti piercinger) klask i bordet - og Pondus må hjelpe ham å dytte hele stasen på plass i kjeften igjen.

Hehe! :o)

Skrevet

Minner meg litt om ei stripe i Pondus, der Pondus snakker til en fyr...når fyren skal svare, detter tunga (med ørtogfjørti piercinger) klask i bordet - og Pondus må hjelpe ham å dytte hele stasen på plass i kjeften igjen.

Uff, har du piercing i penis?

Skrevet

Uff, har du piercing i penis?

Niks, jeg har nok ikke penis. Ikke av den eksterne typen en gang.

*grumle*

Skrevet

Niks, jeg har nok ikke penis. Ikke av den eksterne typen en gang.

*grumle*

En ring i pinjongen altså?

Skrevet

hehe

Skrevet

"Han mener intimpiercing er høl i hue."

Det har han jammen rett i. Det nederste hue.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...