Gjest Svettis&Trøttis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg sliter med noen halvdiffuse symptomer, som jeg etterhvert må til lege med, men i mellomtiden vil jeg gjerne høre om noen får en slags diagnose ut av denne kombinasjonen: Kvinne, 29 år, normalvektig, bruker ingen medikamenter eller p-piller. Har ganske mye luft i magen, føler jeg blir oppblåst etter hvert måltid. (Prøver å spise mindre karbohydrater, men ser ikke at det virker inn. Drikker svært lite melk.) Er daglig slapp og trøtt. Har iblant så lite energi at jeg føler jeg er pakket inn i bomull, og at alle ledd og muskler er av sirup... (Spiser en del C-vitaminer og tar tran) Hjelper å drikke kaffe, men blir fort "stressa" av koffein. Og i tillegg til dette så svetter jeg veldig lett. Skal ikke mye stress til før det renner av meg. En rask gåtur fordi jeg er for sen til bussen, f.eks, og særlig hvis bussen er varm.. da er jeg gjennomvåt. Men er ikke i spesielt dårlig/god fysisk form, helt vanlig tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191897-noen-hobbydoktorer-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.