Gå til innhold

Noen hobbydoktorer her?

Anbefalte innlegg

Gjest Svettis&Trøttis

Jeg sliter med noen halvdiffuse symptomer, som jeg etterhvert må til lege med, men i mellomtiden vil jeg gjerne høre om noen får en slags diagnose ut av denne kombinasjonen:

Kvinne, 29 år, normalvektig, bruker ingen medikamenter eller p-piller. Har ganske mye luft i magen, føler jeg blir oppblåst etter hvert måltid. (Prøver å spise mindre karbohydrater, men ser ikke at det virker inn. Drikker svært lite melk.)

Er daglig slapp og trøtt. Har iblant så lite energi at jeg føler jeg er pakket inn i bomull, og at alle ledd og muskler er av sirup... (Spiser en del C-vitaminer og tar tran) Hjelper å drikke kaffe, men blir fort "stressa" av koffein.

Og i tillegg til dette så svetter jeg veldig lett. Skal ikke mye stress til før det renner av meg. En rask gåtur fordi jeg er for sen til bussen, f.eks, og særlig hvis bussen er varm.. da er jeg gjennomvåt. Men er ikke i spesielt dårlig/god fysisk form, helt vanlig tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191897-noen-hobbydoktorer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...