Gå til innhold

Er innlegget slettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Sletteraid?
Skrevet

Så et innlegg her før i dag som jeg ville følge med på svarene på. Nå finner jeg det ikke igjen. Da jeg så det før i dag var det kommet ett svar.

Det er IKKE jeg som har skrevet innlegget!

Det var om en mor som hadde adoptert og som ikke greide å like barnet. Bare mannen og foreldrene kjente til følelsene hennes. Hun følte at alt ville vært annerledes om de hadde fått tildelt en pen jente som hadde deres egne farger enn en mindre pen gutt.

Det var snakk om en norsk adopsjon.

Noen som vet hvor det ligger?

hjertebarnet
Skrevet

Jeg vet ikke om det er slettet, men jeg husker innlegget (for en god stund siden). Det hørtes veldig typisk ut som den kverulanten som herjer på Adopsjon, så det kan godt hende det er slettet.

Gjest Sletteraid?
Skrevet

Jeg vet ikke om det er slettet, men jeg husker innlegget (for en god stund siden). Det hørtes veldig typisk ut som den kverulanten som herjer på Adopsjon, så det kan godt hende det er slettet.

Jeg tenkte på det også, men det rare er at jeg leste det i dag og også det ene svaret som hadde kommet.

Jeg har prøvd å søke etter det på alle mulige måter, men jeg finner det ikke.

Litt rart hvis det er skrevet for en god stund siden og slettet først i dag. Men kanskje det kom noen veldig ekle svar i dag og at det derfor ble slettet først i dag.

Jeg husker ikke hvilket forum det var på, men jeg har sjekket på adopsjon, foreldre-småbarn og åpent. Husker ikke nicket, men tror det var ingenfremtid eller noe.

Gjest jeg svarte
Skrevet

Jeg tenkte på det også, men det rare er at jeg leste det i dag og også det ene svaret som hadde kommet.

Litt rart hvis det er skrevet for en god stund siden og slettet først i dag. Men kanskje det kom noen veldig ekle svar i dag og at det derfor ble slettet først i dag.

Jeg husker ikke hvilket forum det var på, men jeg har sjekket på adopsjon, foreldre-småbarn og åpent. Husker ikke nicket, men tror det var ingenfremtid eller noe.

Det lå på adopsjon, og jeg var den første som svarte. det het Jeg sliter, og jeg ante ikke at det var noen som provoserte på adopsjon. En annen svarte at hun skjønte det var tull, at dette var noe vedkommende pleide å skrive, og nå er innlegget borte. Så vi hadde nok med et dol-troll å gjøre ja.

hjertebarnet
Skrevet

Det sto på Adopsjon. Du får bare lete, tror det var noen uker siden.

Jeg syns ofte ikke Søk-funksjonen virker her på DOL, jeg.

Gjest Sletteraid?
Skrevet

Det lå på adopsjon, og jeg var den første som svarte. det het Jeg sliter, og jeg ante ikke at det var noen som provoserte på adopsjon. En annen svarte at hun skjønte det var tull, at dette var noe vedkommende pleide å skrive, og nå er innlegget borte. Så vi hadde nok med et dol-troll å gjøre ja.

Ok, men det er fortsatt så rart, for jeg kom over innlegget først i dag, og da var det kun ett svar der. I det svaret sto det bl.a. at det å få barn ikke passet for alle, fordi hovedinnleggeren skrev at "norsk adopsjon passer ikke for alle".

Gjest Sletteraid?
Skrevet

Nei, den fungerer som oftest dårlig synes jeg også.

Gjest sletteraid?
Skrevet

Ok, men det er fortsatt så rart, for jeg kom over innlegget først i dag, og da var det kun ett svar der. I det svaret sto det bl.a. at det å få barn ikke passet for alle, fordi hovedinnleggeren skrev at "norsk adopsjon passer ikke for alle".

Jaha

Gjest Sletteraid?
Skrevet

Jaha

Hvorfor svarer du slik og med samme nick som meg men bare med liten "s"?

Synes du det er festlig?

Gjest Den opprinnelige "Sletteraid?"
Skrevet

Det er nok slettet, har lett langt bakover, men det er ikke der.

Da må det ha blitt slettet i dag.

Jeg hadde lyst til å se hva slags svar som kom på det innlegget.

Gjest .......på vb sin nettside
Skrevet

....inne på spørresiden til adopsjonsforeningen Verdens barn.

Tror det må være samme person som skrev det sist, for det var veldig likt.

Om det er provokatøren er jeg ikke så sikker på.

Men personen trenger tydeligvis hjelp....

Gjest jeg svarte
Skrevet

Det var meg som skrev det du leste. Og innlegget jeg svarte på ble skrevet i dag, fordi det kom opp med grå prikk på 100 nyeste. Det er alt jeg vet.

Skrevet

Jeg leste også innlegget, det ble skrevet i dag. Men det har nok vært skrevet flere ganger før, det er nemlig en person her som er ute etter å svekke all tiltro til adopsjon og syns at alle som adopterer egentlig er barnemishandlere.

Skrevet

....inne på spørresiden til adopsjonsforeningen Verdens barn.

Tror det må være samme person som skrev det sist, for det var veldig likt.

Om det er provokatøren er jeg ikke så sikker på.

Men personen trenger tydeligvis hjelp....

Ja, akkurat dette innlegget var det! Personen trenger hjelp ja stakkars, enten det er et seriøst innlegg eller ikke.

Da er jeg rimelig sikker på at det ble slettet fra DOL også, men det er som sagt rart at jeg leste det her i dag og da var det kommet ett svar på innlegget.

Skrevet

Jeg leste også innlegget, det ble skrevet i dag. Men det har nok vært skrevet flere ganger før, det er nemlig en person her som er ute etter å svekke all tiltro til adopsjon og syns at alle som adopterer egentlig er barnemishandlere.

Ja, jeg kjente igjen stilen fra andre lignende innlegg.

Det var derfor jeg gjerne ville sjekke hvilke svar som kom.

Ser nå at akkurat samme spørsmålet er stilt på verdensbarn.no også i dag.

Skrevet

Det var meg som skrev det du leste. Og innlegget jeg svarte på ble skrevet i dag, fordi det kom opp med grå prikk på 100 nyeste. Det er alt jeg vet.

Ok, da snakker vi om det samme.

Men da er det altså slettet.

Samme spørsmålet ligger nå på verdensbarn.no også.....

Kanskje det er seriøst? Det KAN jo være noen som føler det slik, stakkars.

Skrevet

Ja, jeg kjente igjen stilen fra andre lignende innlegg.

Det var derfor jeg gjerne ville sjekke hvilke svar som kom.

Ser nå at akkurat samme spørsmålet er stilt på verdensbarn.no også i dag.

Nå tuller du bare.

Gjest Skulle sletta deg også
Skrevet

Nå tuller du bare.

Vet ikke hvem som tuller mest jeg, men dette gidder jeg ikke mer iallefall.

Gjest Skulle sletta deg også
Skrevet

Vet ikke hvem som tuller mest jeg, men dette gidder jeg ikke mer iallefall.

Du blir jo aldri ferdig med dette.

Gjest Sunsilk
Skrevet

Du blir jo aldri ferdig med dette.

Kan ikke du bare holde kjeft nå hvis ikke du har noe fornuftig å komme med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...