Gjest Skulle sletta deg også Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Kan ikke du bare holde kjeft nå hvis ikke du har noe fornuftig å komme med? Nei, det kan jeg nok ikke. 0 Siter
Gjest Sunsilk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Nei, det kan jeg nok ikke. syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk er du i hodet ditt. OG HA HA! *rekker tunge* Sunsilk-nicket fikk du ikke kopiert! 0 Siter
Gjest Skulle sletta deg også Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk syk er du i hodet ditt. OG HA HA! *rekker tunge* Sunsilk-nicket fikk du ikke kopiert! Skjønte jo at her var noe... 0 Siter
Gjest Sunsilk Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Skjønte jo at her var noe... Ja, du avslørte deg ganske bra. 0 Siter
Gjest .......på vb sin nettside Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 ....inne på spørresiden til adopsjonsforeningen Verdens barn. Tror det må være samme person som skrev det sist, for det var veldig likt. Om det er provokatøren er jeg ikke så sikker på. Men personen trenger tydeligvis hjelp.... Det er nå slettet på Verdens barn sin side også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.