Gå til innhold

Lexmark All-in-one- skriver X1155

Anbefalte innlegg

Gjest bare 1 blekkpatron?
Skrevet

Kjøpte denne skriveren på tilbud idag, Lexmark X1155 All-in-one. Skriver/scanner/kopimaskin i ett.

Er det riktig at det bare skal følge med 1 blekkpatron? Trodde det var vanlig med to, jeg, - en med svart og en med farger. Det er jo plass til to patroner oppi.

Må innrømme at det er årevis siden jeg kjøpte skriver sist, så jeg er ikke helt oppdatert på utviklingen...

Noen som vet?

Skrevet

Hvis det mangler en patron, så er det nok meningen at det skal være to patroner. Det er sikkert en farge og en svart/hvitt. Imidlertid er det ingen lov som sier hvor mange, hvis noen, patroner som skal sitte i skriveren når du kjøper den.

"......................................"

Skrevet

Hvis det mangler en patron, så er det nok meningen at det skal være to patroner. Det er sikkert en farge og en svart/hvitt. Imidlertid er det ingen lov som sier hvor mange, hvis noen, patroner som skal sitte i skriveren når du kjøper den.

"......................................"

En svart/hvitt-patron skulle jeg like å se ;) Men det må da gå med mye hvitt blekk på de fleste vanlige brevutskrifter?

Skrevet

En svart/hvitt-patron skulle jeg like å se ;) Men det må da gå med mye hvitt blekk på de fleste vanlige brevutskrifter?

Pedant :-)

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...