Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er en tveegget sverd å stille "fjerndiagnose" på sykdommer uten å ha undersøkt pasienten og tatt eventuelle prøver som jev ville ha gjort hvis du opsøkte meg på kontoret. Det er derfor alltid med forbehold jeg sier noe om en diagnose, og eventuelt anbefaler behandling. Med alt dette som bakgrunn kan jeg si at dine symptomer ligner mest på de vi ser med en soppinfeksjon, som regel med en sopp som heter Candida. Slike infeksjoner forekommer ganske ofte, ikke alltid knyttet til sex-kontakt. Er det Candida kan det behandles med antisoppmidler, f. eks. Canesten e.l. Noen av disse kan kjøpes på apoteket reseptfritt. Hvis det ikke responderer i løpet av kort tid ( i alle fall innen en uke) bør du oppsøke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191912-hei-doc/#findComment-1330321
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...