Gjest Hva skjedde? Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Dette er noe jeg har tenkt på i mange år... blir aldri helt klok på d, og finner aldri helt ut av d... men: da jeg var ca 10 - 11 år gammel, kan jeg huske at en voksen person som stod meg nær befølte meg nedentil. Det skjedde mens jeg lå i senga, jeg var syk, og grnnen til at personen var der, var at temperaturen skulle måles. D varte ikke lenge, og personen sa heller aldri noe til meg om dette. Jeg er nå 26 år, og lever i et stabilt parforhold. Vi har vært lenge sammen, men jeg har aldri fortalt dette, fordi jeg egentlig er usikker på om d hendte slik jeg husker d, og fordi jeg ikke synest at dette er noe jeg burde henge meg opp i. Det var jo så lite som skjedde!! men!! i alle år har jeg slitt med den seksuelle siden av forholdet. JEg mener selv å være over denne episoden som jeg beskriver, men har alikevel problemer når det gjelder berøring o.l. nedentil. Er ikkenoe i veien med lysten, jeg elsker min kjære så høyt som d er mulig! men har jeg innbilt meg dette... er det min tolkning avhele greia som kan ha gjort så mye skade?? eller er d jeg som ikke husker alt som har skjedd??? noen som kan hjelpe? noen som har hatt lignende opplevelser..? vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191913-skjedde-d-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes83 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei. Jeg vet ikke helt om jeg kan si noe, men har hatt endel plager rundt akkurat det spørsmålet om det skjedde noe jeg også. Har vært i en lignende situasjon, der noen jeg stoler på har vært litt for "intim" med meg, men er usikker på om noe virkelig har skjedd som gjør at jeg kan si at jeg har vært utsatt for noe. Men sånn som jeg ser det, så er det nok at tankene rundt at det var galt for meg er nok til å si at det skjedde noe. For når man er ung kan man ikke alltid si om noe er rett eller galt, men når man tenker rundt det når man blir eldre, virker det galt, og den følelsen sitter dypt inne. Har selv problemer med den seksuelle siden ved forholdet mitt, og er ofte deprimert når jeg endelig er litt seksuellt aktiv. Sånn som jeg ser det er det nok at det føles galt nå, det som skjedde, og ikke at det der og da virket galt, for selv om man kan synes ting er ubehagelig der og da, er det ikke alltid man ser at det er galt. og det skal heller ikke være noe fasit på hva som er galt å gjøre mot noen, så lenge det føles galt så er det galt. Har ikke turt å snakke med noen om dette, for jeg føler det blir feil, men innerst inne vet jeg at det ikke var rett for meg...og det er vel alt som teller...? Vet ikke om d er noe svar på det du skrev, men kan ihvertfall skrive under på at jeg føler det ganske likt som det du føler det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191913-skjedde-d-noe/#findComment-1334939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.