Gjest aril Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Hei, har blitt tilbudt jobb i eiendomsmeglerfirmaet Remax. Jeg skal først gejnneom en skole /et program - og deretter er jeg etter deres begrep godkjent som eiedomsmegler hos dem. jeg er skeptisk, mest fordi dette ikke kvalifiserer som eiendomsmegler og fordi jeg ikke vil få noen utdannelse på papiret, kun et kurs. har også hørt at det er en del snusk i firmaet, men jeg vet ikke. Aner heller foreløpig ikke noe om lønn. Har tre uker på å bestemme meg på om jeg tar jobben eller ei... Hva vet du om firmaet? Høres dette seriøst ut eller...? Mvh 0 Siter
Gjest uinteressant Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg skulle til et intervju på en eiendomsjobb/assistent en gang. I telefonen spurte han meg 30 spørsmål. jeg var interessert helt til jeg fant ut at jeg ikke fikk noe lønn hvis jeg ikke solgte noe. Ikke en liten grunnlønn engang. 0 Siter
Gjest aril Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg skulle til et intervju på en eiendomsjobb/assistent en gang. I telefonen spurte han meg 30 spørsmål. jeg var interessert helt til jeg fant ut at jeg ikke fikk noe lønn hvis jeg ikke solgte noe. Ikke en liten grunnlønn engang. Er det Remax du snakker om her, eller var det et helt annet firma...? i såfall er jo det også forsåvidt uinteressant for min del ;-) (beklager å si det...) Forøvrig er det jo ikke slik i alle eiendomsmegler-firma, da...Eller? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg skulle til et intervju på en eiendomsjobb/assistent en gang. I telefonen spurte han meg 30 spørsmål. jeg var interessert helt til jeg fant ut at jeg ikke fikk noe lønn hvis jeg ikke solgte noe. Ikke en liten grunnlønn engang. meglerne må være selvstendig næringsdrivende og er tilknyttet firmaet gjennom en franchiseavtale. Du står derfor selv ansvarlig for egen inntjening. Det fant jeg ut bare ved å gå inn på www.remax.no , noe trådstarter også vel burde være i stand til. 0 Siter
Gjest uinteressant Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Er det Remax du snakker om her, eller var det et helt annet firma...? i såfall er jo det også forsåvidt uinteressant for min del ;-) (beklager å si det...) Forøvrig er det jo ikke slik i alle eiendomsmegler-firma, da...Eller? Nei, ikke remax. Det er nok veldig forskjellig, men jeg tror det er mye rart i eiendomsfirmaene. 0 Siter
Gjest uinteressant Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 meglerne må være selvstendig næringsdrivende og er tilknyttet firmaet gjennom en franchiseavtale. Du står derfor selv ansvarlig for egen inntjening. Det fant jeg ut bare ved å gå inn på www.remax.no , noe trådstarter også vel burde være i stand til. Men det er jo ikke sikkert at trådstarter skal være en franchisetaker. Kanskje hun skal assistere en? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Du er tilbudt jobb, men har ikke fått vite noe om lønn??? Det hørtes mer enn useriøst ut... :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.