Snorkfrøken Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Fikk bare sett deler av denne episoden, men de fulgte en brannskadet mann. De ga han en behandling på brannsårene med hud fra omskjærte gutter (de kalte det transe-cyte) Det var hud og noe annet organisk så vidt jeg skjønte de hadde laget til plater/ark som de hadde over brannskadde områder. Syntes dette så interresant ut og lurte litt på hvor og hvordan og sånt, men finner ingen verdens ting når jeg søker.. Hadde vært spennende å lese mer om det... mvh 0 Siter
Gjest nursia Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg vet i hvert fall at små hudflak kjøres gjennom en slags "pressemaskin" og kommer ut igjen som et nett, som er større enn hudflaket var opprinnelig. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Jeg vet i hvert fall at små hudflak kjøres gjennom en slags "pressemaskin" og kommer ut igjen som et nett, som er større enn hudflaket var opprinnelig. ja, det gjorde de også, presser de gjennom en sånn som ser ut som en pastamaskin, så det ser ut som biter av en helsetrøye.. Facinerende arbeid.. 0 Siter
Velouria Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 ja, det gjorde de også, presser de gjennom en sånn som ser ut som en pastamaskin, så det ser ut som biter av en helsetrøye.. Facinerende arbeid.. Jepp, ganske spennende. Datteren min fikk transplantert hud fra lårene sine og opp på ryggen da hun var baby. I følge legene fjerner de huden fra lårene med en slags "ostehøvel" og så presses det igjennom en "pastamaskin".. Litt småekkelt når en lege sammenligner babyen min med et måltid, men pytt, pytt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.