Gjest turtler Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Vi er et par som er helt betatt av den sørlandske idyll - og vi liker småbyer. Har lagt vår elsk på Lillesand...Nå lurer vi på hvordan det faktisk er å bo der? Hva er det å ta seg til? Hvordan er miljøene? Hvordan er det å få jobb? Boligpriser? Håper noen kan fortelle litt.. På forhånd takk :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Liten sær pitoresk sørlandsby med innslag av narkomane og kriminelle som har flytta litt unna store kristiansand.... Slapsete vinter uten ordentlig snø. Ikke så ille boligpriser. Kan jobbe både Kr.sand og Arendal, der er det en del jobber. Et sommerparadis, men jeg ville holdt meg til ferie der. 0 Siter
sheba Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 hei bor selv på sørlandet og er oppvokst her:-) ville nok holdt meg laaangt borte utenom sommeren, men om dere absolutt vil bo her ville jeg valgt mandal :-) eller kristiansand... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.