Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Lillesand, tro?

Anbefalte innlegg

Gjest turtler
Skrevet

Vi er et par som er helt betatt av den sørlandske idyll - og vi liker småbyer. Har lagt vår elsk på Lillesand...Nå lurer vi på hvordan det faktisk er å bo der? Hva er det å ta seg til? Hvordan er miljøene? Hvordan er det å få jobb?

Boligpriser?

Håper noen kan fortelle litt..

På forhånd takk :-)

Skrevet

Liten sær pitoresk sørlandsby med innslag av narkomane og kriminelle som har flytta litt unna store kristiansand.... Slapsete vinter uten ordentlig snø. Ikke så ille boligpriser. Kan jobbe både Kr.sand og Arendal, der er det en del jobber.

Et sommerparadis, men jeg ville holdt meg til ferie der.

Skrevet

hei bor selv på sørlandet og er oppvokst her:-) ville nok holdt meg laaangt borte utenom sommeren, men om dere absolutt vil bo her ville jeg valgt mandal

:-) eller kristiansand...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...