Gå til innhold

Er det skikkelig forfengelig å gå med fargelinser?

Anbefalte innlegg

Gjest kaisaliten
Skrevet

Jeg byttet farge på linsene mine for en tid tilbake. Gikk fra mine grønne øyne til brune. Har aldri fått så mye pepper noen gang.

Så utrolig mange venninner som kommenterte hvor ufattelig forfengelig jeg var, og fikk lekse opp og lekse ned om "Ekstrem forvandling"-programmene etc etc...(Som om det å skifte linse.farge har med plastisk kirurgi å gjøre...)

Si meg, er det virkelig så utrolig forfengelig å gjøre litt moro ut av at deter mulig å bytte øyenfargei ny og ne..? Blir det ikke som om å bruke et smykke, eller som sminke..?

Hmmm...Typen min derimot elsker det! Men han elsket mine grønne også ;)

Hva syns dere?

Snorkfrøken
Skrevet

Det spiller da vel ingen rolle? Foreandring fryder!

Jeg kjenner ei som en gang kjøpte seg knall-blå linser. Kjempefine var de. Det eneste var at hun hadde jo knall-blå øyne, så det var jo ikke mulig å se forskjell... og hun hadde de kun pga fargen... Da blir det litt dumt synes jeg.

Skrevet

Det er vel helt opp til deg selv:-)

fint og ruske litt opp i all "synsinga" til enkelte personer:-) så lenge du er komfertabel med det selv...

Skrevet

Nei, jeg syns da det er helt OK.

Det er vanlig med hårfarging, sminke, neglelakk osv osv, så jeg ser ikke helt problemet.

Har du bare kvinnegruppen Ottar-venninner eller?

;o)

Mary Poppins
Skrevet

Hvis det er forfengelig så er jeg dronningen av forfenglighet.

Herregud, det er jo bare moro med litt forandring da. :)

Skrevet

Det er jo bare morsomt å gjøre det, da!

Jeg brukte brune linser en måned, for moro skyld. Det var gøy, men det var ikke alle som så at jeg hadde byttet.

Etterpå, dermot, var det mange som spurte om jeg hadde fått meg blå linser, for jeg hadde så veldig blå øyne. hehe og det var min egne øyne, da. :)

Syns det var gøy å prøve, men trives nok best som blåøyd :-D

Skrevet

Det er jo bare morsomt å gjøre det, da!

Jeg brukte brune linser en måned, for moro skyld. Det var gøy, men det var ikke alle som så at jeg hadde byttet.

Etterpå, dermot, var det mange som spurte om jeg hadde fått meg blå linser, for jeg hadde så veldig blå øyne. hehe og det var min egne øyne, da. :)

Syns det var gøy å prøve, men trives nok best som blåøyd :-D

Ja - du er jo blåøyd så ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes du har noen merkelig venner.

Syns det er stilig med sånne linser med farge =)

Skrevet

Ja - du er jo blåøyd så ;)

Jepp, blond og blåøyd, hehe -

;-p

Gjest papirtiger
Skrevet

Eh..nei! Merkelige venner du har.

Personlig ser jeg ikke problemet med å være litt forfengelig, så lenge det ikke blir en besettelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...