Gå til innhold

Hvordan få frem krøllene? Finnes det gode produkter?

Anbefalte innlegg

Gjest Hårkrussedulla
Skrevet

Hei,

Jeg har naturlig fall, og nå som jeg har klippet opp mitt lange hår litt har jeg jommen fått krøller. Disse vil jeg gjerne ha enda mer frem.

Noen som har tips om gode produkter som får frem krøller og gir hold i dem? Da jeg spurte frisøren kom hun med fire forskjellige produketr og mente jeg skulle bruke alle samtidigig...Yeah, akkurat som jeg har flusst av money..

Noen tips? ;-)

Skrevet

hårskum i vått hår, og så dytter du det opp med håndkle etterpå.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kommer bare på hjemmesiden jeg. For jeg er også interessert i hårprodukter :)

Da fikk jeg nok ikke helt til linken.

Men klikk deg inn på menyen til venstre, velg merket KMS, så velger du den serien som står Curl up på. sprayen heter Curl up bounce back spray.

Gjest Shira12
Skrevet

Ops, ser nå at linken ikke virket, men sprayen heter Curl Up Bounce back spray, av merket KMS.

Skrevet

Men klikk deg inn på menyen til venstre, velg merket KMS, så velger du den serien som står Curl up på. sprayen heter Curl up bounce back spray.

Har du mye krøller? Jeg bare kun bittelitt fall..

Skrevet

Og er den ikke klissete?

Gjest Shira12
Skrevet

Har du mye krøller? Jeg bare kun bittelitt fall..

Jeg har en god del fall, som blir bølgete krøller, men når håret blir for langt, blir det mindre krøller.

Sprayen er ikke klissete, og super når du vil fremheve fallet i håret.

Skrevet

Ops, ser nå at linken ikke virket, men sprayen heter Curl Up Bounce back spray, av merket KMS.

linken virket da du la den inn - de forandrer sikkert fort der inne :)

Gjest Shira12
Skrevet

linken virket da du la den inn - de forandrer sikkert fort der inne :)

Ok.

For jeg testen den da jeg la den inn, og da funket den. Men nå funket den jo ikke.

Men da vet jeg det til neste gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...