bekymret kvinne 25 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har i flere år vært plaget av milde smerter i ryggen. Hovedsaklig stivhet i muskulaturen. Men for cirka 6 måneder siden forverret det seg betraktelig. Muskelen langs ryggraden, spesielt på høyre side, hovnet opp og var så stiv at det til tider føltes ut som det var krampe i den. Dette gjorde også at jeg følte jeg ikke fikk puste. Det var umulig å toppe lungene, og jeg begynte å hive etter pusten. Jeg dro på legevakten, men det eneste de kunne fortelle var at det ikke var noe i veien med lungene, så ble jeg sendt hjem. Jeg har prøvd kiropraktor, fysioterapi og naprapat, og selv om alt hjelper der og da har det aldri gått over mer enn en dag. Når det er vanskelig å puste i tillegg til smertene i ryggen blir jeg stresset og bekymret, noe som sikkert ikke gjør det noe bedre. Jeg er redd fordi jeg ikke vet hva det er, og jeg er bekymret for at det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Jeg er ung, og relativt aktiv, men dette styrer mer og mer livet mitt. Hva kan jeg gjøre? Er det en spesialist jeg bør henvende meg til? Håper på raskt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191934-smerter-i-ryggen-og-pustebesv%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.