liv-b2 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Noen gode idder hvordan man får klørne i en flink sydame? Jeg driver en liten kjolebutikk på hobbybasis, og har stor etterspørsel etter en som kan justere kjolene (legge opp lengden, skifte glidelås, ta litt inn i sidene ol) Så langt har jeg sendt dem til de lokale skredderne , men det blir litt tungvindt. Jeg selger kjolene så billig at prisene må opp hvis det skal være innbakt i prisen, og jeg har ikke råd til å ansette en, så det må bli en som driver dette selvstendig. Er det noen steder på nett det kan være lurt å finne en sydame? Eller avisannonse? Noen tips? 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hvorfor ikke på aetat.no - og annonse i lokalavisen? Jeg kjenner til ei som jobber "etter behov" for en gammeldags "konfeksjonsforretning". Hun er i utg.pkt. hjemmeværende husmor, og tar slike jobber mest for moro skyld tror jeg. (En utdøende rase kanskje, men...) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjenner en i Oslo som jobber hjemmefra... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er blåst liv i både gamel og nye sydamer. Noen vil helst sy fancy ting. Men noen tar glidelåser osv.. Du får søke på gule sider og sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.