Gjest manipulert? Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har hatt noe styr i vår i forbindelse med noen venner, ang flytting. Jeg har to venner. Hun er i 50 årene, han er i 40 årene og av utenlands opprinnelse. Hun skilt, han singel. Humoristiske og hyggelige folk. Da disse skulle flytte sammen, fikk jeg overta leil deres, mot at jeg vasket leil. Dette var ok for meg. Helga før dette skulle skje, tok jeg med disse på en 50 mil biltur, med fri kost og losji. I mellomtiden har han fått nyss i at jeg ville selge data`n min. De hjalp meg med å flytte et lass, de store tingene som kjøleskap, vaskemaskin ol. Resten måtte jeg ordne med selv. I tillegg hjalp jeg de med å flytte ut deres ting. Hun hjalp ikke til, fordi hun er plaget med skuldre og rygg og sånt. Hun skulle begynne i jobb, og fikk dekket denne flyttingen. Da jeg hadde kjøpt meg ny maskin (data)ringte jeg for å spørre hvor mye han ville gi for maskina. Han ble rasende, og sa at han ville ha denne gratis. 1000,- er for mye. Maskina er en win89, med fint design.(Skjerm, tastatur, harddisk, mus, høytalere) Han skjelte meg ut etter alskens noter, og ba meg legge 2000,- på bordet til uka, ellers ville han komme å hente maskina selv. Jeg var totalt uforberedt på denne reaksjonen. Jeg forsøkte å roe han ned, men han fortsatte å skjelle meg ut. Og sa at det var jeg som startet bråket. Han mente også at, vask, bensinutgifter (som de ikke delte på turen ol) var å blande kortene. Til slutt mente jeg at å selge maskina mi, var uaktuelt, iallfall til han - og def med en slik reaksjon. Jeg trodde jeg skjønte meg på folk, men det gjør jeg visst altså ikke. Alt var jo en vennetjeneste. Nå vet jeg ikke hva det er. 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sånne mennesker kutter man ut av livet sitt - jeg skjønte ikke helt hvorfor du skal gi han pc'en din og 2000 i tillegg?!?! 0 Siter
Gjest manipulert? Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sånne mennesker kutter man ut av livet sitt - jeg skjønte ikke helt hvorfor du skal gi han pc'en din og 2000 i tillegg?!?! Han mente at han skulle ha 2000,- for flyttinga. Nei, jeg tror han overreagerte. Hun har forsøkt å ta kontakt med meg, men jeg er avventende. Tenker som du, at det er best jeg kutter de ut. Syns det var frekt. Og for å være ærlig har jeg vært redd for at han ville dukke opp her å banke meg. Har også sagt at om han gjør det, vil jeg anmelde han. Gud hjelpe meg venninda mi. Den gangen hun får problemer med han, da blir det ikke trygt. 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Han mente at han skulle ha 2000,- for flyttinga. Nei, jeg tror han overreagerte. Hun har forsøkt å ta kontakt med meg, men jeg er avventende. Tenker som du, at det er best jeg kutter de ut. Syns det var frekt. Og for å være ærlig har jeg vært redd for at han ville dukke opp her å banke meg. Har også sagt at om han gjør det, vil jeg anmelde han. Gud hjelpe meg venninda mi. Den gangen hun får problemer med han, da blir det ikke trygt. Ja, man blir ikke kjent med folk før man drar på ferie med dem -eller skal ordne noe med penger :-) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ja, man blir ikke kjent med folk før man drar på ferie med dem -eller skal ordne noe med penger :-) DET er sant...... Helskikkens kollega hehe.... 0 Siter
Velouria Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ja, man blir ikke kjent med folk før man drar på ferie med dem -eller skal ordne noe med penger :-) Det er iallefall helt sikkert! Vi var på ferie med noen venner i år og jeg syns regelrett synd på kompisen min som er sammen med en så _gal_ dame. Jeg har alltid likt dem begge godt, men etter denne turen begynner jeg å lure på om dette kvinnemenneske ikke bør få seg profesjonel hjelp. Hun gikk å skrek til mann og barn hele ferien og smilte kun når hun fikk en øl i handa etter barna sov. Jeg har selvsagt fortalt dem at jeg syns det er hårreisende, men da ble hun enda mer sint så henne hører jeg nok ikke fra mer.. 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er iallefall helt sikkert! Vi var på ferie med noen venner i år og jeg syns regelrett synd på kompisen min som er sammen med en så _gal_ dame. Jeg har alltid likt dem begge godt, men etter denne turen begynner jeg å lure på om dette kvinnemenneske ikke bør få seg profesjonel hjelp. Hun gikk å skrek til mann og barn hele ferien og smilte kun når hun fikk en øl i handa etter barna sov. Jeg har selvsagt fortalt dem at jeg syns det er hårreisende, men da ble hun enda mer sint så henne hører jeg nok ikke fra mer.. Sånt er jo fryktelig trist da! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er iallefall helt sikkert! Vi var på ferie med noen venner i år og jeg syns regelrett synd på kompisen min som er sammen med en så _gal_ dame. Jeg har alltid likt dem begge godt, men etter denne turen begynner jeg å lure på om dette kvinnemenneske ikke bør få seg profesjonel hjelp. Hun gikk å skrek til mann og barn hele ferien og smilte kun når hun fikk en øl i handa etter barna sov. Jeg har selvsagt fortalt dem at jeg syns det er hårreisende, men da ble hun enda mer sint så henne hører jeg nok ikke fra mer.. Hørtes ut som en skikkelig hyggelig ferie. Stakkars mann som har en slik kjerring. 0 Siter
Velouria Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sånt er jo fryktelig trist da! Ja, det er utrolig trist, og så veldig lite man kan gjøre som utenfortående. 0 Siter
Gjest manipulert? Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er iallefall helt sikkert! Vi var på ferie med noen venner i år og jeg syns regelrett synd på kompisen min som er sammen med en så _gal_ dame. Jeg har alltid likt dem begge godt, men etter denne turen begynner jeg å lure på om dette kvinnemenneske ikke bør få seg profesjonel hjelp. Hun gikk å skrek til mann og barn hele ferien og smilte kun når hun fikk en øl i handa etter barna sov. Jeg har selvsagt fortalt dem at jeg syns det er hårreisende, men da ble hun enda mer sint så henne hører jeg nok ikke fra mer.. Du/dere greide da i det minste å si i fra på en ordentlig måte, slik at hun kanskje ikke tar kontakt med deg igjen! (Jeg er redd for å såre folk) Hun jeg skriver om, forsøker seg på sms, og msn i forrige uke- Jeg har spurt en annen venninde hva hun ville gjort. For som sagt tenker jeg også å kutte de ut. Den andre venninden sa at jeg ikke burde straffe henne, for det HAN har sagt. Jeg tror hun er interessert i å innynde seg, men jeg blir litt usikker. Skal jeg ha noe med henne å gjøre, får jeg jo automatisk han med på kjøpet. Er som sagt usikker, og tar gjerne i mot råd. Hva ville dere gjort? 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du/dere greide da i det minste å si i fra på en ordentlig måte, slik at hun kanskje ikke tar kontakt med deg igjen! (Jeg er redd for å såre folk) Hun jeg skriver om, forsøker seg på sms, og msn i forrige uke- Jeg har spurt en annen venninde hva hun ville gjort. For som sagt tenker jeg også å kutte de ut. Den andre venninden sa at jeg ikke burde straffe henne, for det HAN har sagt. Jeg tror hun er interessert i å innynde seg, men jeg blir litt usikker. Skal jeg ha noe med henne å gjøre, får jeg jo automatisk han med på kjøpet. Er som sagt usikker, og tar gjerne i mot råd. Hva ville dere gjort? Om hun fortsatt var min venninne -så hadde hun fortsatt vært det. Men hans oppførsel hadde jeg tatt opp med han, og ikke henne - de er to individer må du huske på - og det må jo være noe du har misforstått! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du/dere greide da i det minste å si i fra på en ordentlig måte, slik at hun kanskje ikke tar kontakt med deg igjen! (Jeg er redd for å såre folk) Hun jeg skriver om, forsøker seg på sms, og msn i forrige uke- Jeg har spurt en annen venninde hva hun ville gjort. For som sagt tenker jeg også å kutte de ut. Den andre venninden sa at jeg ikke burde straffe henne, for det HAN har sagt. Jeg tror hun er interessert i å innynde seg, men jeg blir litt usikker. Skal jeg ha noe med henne å gjøre, får jeg jo automatisk han med på kjøpet. Er som sagt usikker, og tar gjerne i mot råd. Hva ville dere gjort? Jeg ville nok hatt døra åpen for henne. Hun kan trenge komme til å trenge venner i fremtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.