Gå til innhold

silikon-hadde-derre-gjort det

Anbefalte innlegg

Gjest småpupper...

For et par månder siden sa jeg til min samboer at jeg ville ha silikon i puppene mine.

Jeg har alltid ønska meg større pupper, rimelig falt ja.....Men risikoen er jo litt stor da for både det ene og andre.

Dette ser kanskje ikke alle på som et problem, men et begynner å gå innpå meg....

VET det va JEG som sa jeg vuderte det. Jeg sa det bare "litt sånn løst" ikke at jeg _skulle_ hadde bare ønske om større pupper,,,,

Nå spørr han så og si hver dag om NÅR skal jeg gjøre dette, han kan betale, tenlk hvor gøy det blir når du får pupper-hele tiden. Jeg har faktiskt aldri hatt noe særlig me komplekser for mine små pupper, kun når sommeren kommer og kjoler og bikinier ikke kler meg helt....

Men jeg forstår ikke, han virker jo besatt-og mer han maser mindre vil jeg, for hva om de blir harde/eller mister formen og blir grusomme å se på.....

"liker så godt å kna på store puooer" så han sier.

Hva ville dere gjort? Fullført og gjort det?

Dårlig spørsmål dette sikkert, men jeg tenker en god del på dette-

En ting til. Etter jeg sa jeg ville dette har han sluttet helt å ta meg på puppene.....

Og guttter, hva synes egentlig dere om disse falske puppene??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191955-silikon-hadde-derre-gjort-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Puppeløs

Jeg er en jente på 33 år. Jeg har alltid hatt små pupper, ble mobbet for det på ungdomsskolen faktisk. Hadde mange problemer og dårlig selvtillit pga. dette.

I dag er jeg gift og har to barn. Mannen min synes puppene mine er helt fine.

For å ikke se helt flat ut ute blant folk, bruker jeg bh med innlegg. Funker helt fint hvis jeg går med tettsittende klær osv. Da kan jeg gå med rak rygg uten å ha dårlig selvtillit.

Jeg ville aldri ha hatt silikon i puppene mine.

Jeg ville aldri ha gjort det hvis typen min hadde begynt å mase sånn. Da ville jeg heller begynt å tvile på hva han hadde i hue!

Gjest småpupper...

Du skal selvfølgelig ikke legge silikon i brystene dine fordi kjæresten din ønsker det.

Har jo irunn ønska det selv også, men jeg begynner å bli nervøs..... Jeg sa til han at jeg skulle bestille tid i sep/oktober-og det kunne han ikke forstå-hvorfor ikke gjøre det med en gang..

Jeg er bare så redd for at resultatet blir-stygt...

Er det mangen her inne som har fått stygt resultat??

Har jo irunn ønska det selv også, men jeg begynner å bli nervøs..... Jeg sa til han at jeg skulle bestille tid i sep/oktober-og det kunne han ikke forstå-hvorfor ikke gjøre det med en gang..

Jeg er bare så redd for at resultatet blir-stygt...

Er det mangen her inne som har fått stygt resultat??

Jeg kjnneer ikke til hva andre her inne har av erfaringer.

Men det er en risiko involvert, ikke bare når det gjelder det kosmetiske resultatet, men også når det gjelder mulige komplikasjoner.

Derfor ville jeg frarådet dette på det sterkeste, hvis dette ikke er noe du virkelig ønsker å gjøre for DIN egen skyld.

Muligheten for at du og kjæresten din bryter lag om en stund er stor. Og da vil du etterhvert få en ny kjæreste å forholde deg til. Kanskje han så har helt andre ønsker og synspunkter på hva som er pent og sexy? Og så videre....

Personlig synes jeg små pupper er vesentlig mer sexy enn store - og de holder fasongen mye bedre med årene...:-)

Så når du skal ta et slikt valg, så skal du gjøre det KUN av hensyn til deg selv og dine egne følelser for din egen kropp.

Og du bør ha store problemer med å akseptere din egen kropp slik den er, før du velger å gå til det skritt å legge inn silikon....

Men hva du enn velger å gjøre, så ønsker jeg deg lykke til! Husk bare at det er ditt valg, og jo mer han presser på deg, jo større grunn er det til å la være!!

Annonse

Gjest stauden

Nei, jeg ville ikke gjort det. Du høres ikke klar ut for det i det hele tatt. Det er jo vondt at du nesten blir drevet til det, pga. en egoistisk puppefiksert kjæreste. Håper du ikke lar deg påvirke av det!

Men det å legge inn silikon i seg selv ser ikke jeg på som tabu. Det har med vår egen kvinnelige følelse å gjøre. Noen trives med små pupper, andre føler seg guttete og formløse. Jeg tilhører den flate varianten, og var godt inne på tanken med å legge inn silikon. Med god støtte fra min mann.

Men jeg har ombestemt meg, uten at min mann maser noe videre om det. Han synes jeg er fin uansett, og liker å kose med de små puppene jeg har valgt å beholde.

Gjør som du føler for, og med så lite sympati og så stort press fra din kjæreste, hadde jeg vurdert å heller funnet en som liker deg akkurat som du er.

Lykke til

Gjest cerruti 1881

Jeg er en jente på 33 år. Jeg har alltid hatt små pupper, ble mobbet for det på ungdomsskolen faktisk. Hadde mange problemer og dårlig selvtillit pga. dette.

I dag er jeg gift og har to barn. Mannen min synes puppene mine er helt fine.

For å ikke se helt flat ut ute blant folk, bruker jeg bh med innlegg. Funker helt fint hvis jeg går med tettsittende klær osv. Da kan jeg gå med rak rygg uten å ha dårlig selvtillit.

Jeg ville aldri ha hatt silikon i puppene mine.

Jeg ville aldri ha gjort det hvis typen min hadde begynt å mase sånn. Da ville jeg heller begynt å tvile på hva han hadde i hue!

Nei, nei, nei!!

Håpløst å utføre et slikt inngrep uten å være 100% klar.

Heisann:)

Synes han kjæresten din høres ut som en skikkelig dritsekk!Kvitt deg med han.. Jeg har selv operert inn silikon og gikk fra en liten a-cup til en passe c-cup størrelse.. Er veldig fornøyd med resultatet,de er myke,naturlige og arrene er nesten usynlige.Men det er ikke alle som er like heldige og operasjonen og tiden etterpå er svært smertefull..Uansett synes jeg at dersom du ønsker å få utført en slik operasjon må du kun gjøre det for deg selv og ingen andre!Har kjæreste selv som var like fornøyd med brystene mine nå som han var før.Da jeg sa jeg skulle opereres sa han at han likte meg slik som jeg var,men at valget var mitt og at han foretrakk ekte bryster..Jeg gjorde det uansett og angrer absolutt ikke!

han er jo direkte ufin. kvitt deg med han. æsj altså! har hatt både a og c+ pupper(naturlige), ikke superstore men får høre avogtil fra venninner m mindre pupper at de skulle ønske de hadde min størrelse. tenkte det samme når jeg selv hadde små, men nå kunne det ikke brydd meg mindre. har hatt samme kjæreste, og tror nesten ikke han har merket forskjell engang.

hihi, si at du opererer puppene hvis han opererer tissen og at du gleder deg sååååååååååå mye til å få prøve ut den nye og store tissen hans:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...