Gå til innhold

AD


Yoto

Anbefalte innlegg

Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine? Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad? Virker de inn negativt på alle?

Jeg vil gjerne vite, for jeg skal mest sannsynlig begynne med ad mot sosial fob. Jeg har ikke lyst til å ødelegge sexlivet mitt, ei heller bli en følelsesløs flopp som deiser rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke lykkelig men...

Kan bare svare for meg.

Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine?

- Merker bare at jeg ikke gidder å gruble så mye som før, blir på et vis litt likgyldig. Men mener jeg fortsatt har kontakt med meg selv, bare på en lettere måte, sikkert vanskelig å forstå, men...

Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad?

- Dessverre døde den delen av meg en periode før jeg startet på AD, så kan vel ikke gi deg et korekt svar på dette. Har nesten null interesse i skrivende stund....og ja, jeg er i et forhold.

Virker de inn negativt på alle?

- Tenker du på sexlivet eller generelt?

Generelt vil jeg si at det hjelper på min sosial fobi, dette tror jeg må være for at jeg ikke gidder å fundere over mulige tanker andre kan ha om meg samt sitte i timesvis å analysere sosiale hendelser i ettertid.

Jeg møter sjelden andre mennesker men de gangene jeg gjør det, etter å ha startet på AD, kjenner jeg at det er lettere å være meg på et vis...

Etter å ha slitt i mange år med angst og dep er det faktisk fint å få "en pause", men aner ikke hvor lenge jeg holder ut slik heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bli borte

Kan bare svare for meg.

Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine?

- Merker bare at jeg ikke gidder å gruble så mye som før, blir på et vis litt likgyldig. Men mener jeg fortsatt har kontakt med meg selv, bare på en lettere måte, sikkert vanskelig å forstå, men...

Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad?

- Dessverre døde den delen av meg en periode før jeg startet på AD, så kan vel ikke gi deg et korekt svar på dette. Har nesten null interesse i skrivende stund....og ja, jeg er i et forhold.

Virker de inn negativt på alle?

- Tenker du på sexlivet eller generelt?

Generelt vil jeg si at det hjelper på min sosial fobi, dette tror jeg må være for at jeg ikke gidder å fundere over mulige tanker andre kan ha om meg samt sitte i timesvis å analysere sosiale hendelser i ettertid.

Jeg møter sjelden andre mennesker men de gangene jeg gjør det, etter å ha startet på AD, kjenner jeg at det er lettere å være meg på et vis...

Etter å ha slitt i mange år med angst og dep er det faktisk fint å få "en pause", men aner ikke hvor lenge jeg holder ut slik heller.

Aurorix skal visstnok ikke ha samme ødeleggende effekt på seksuallivet som andre AD, men må brukes i høyere doser enn angitt i felleskatalogen.

Dette har hvert tema før. Prøv søk funksjonen.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...