Gå til innhold

Spraye seg brun?

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemor26
Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer å dele ang spray-tan?

Hvordan fungerer det, og blir resultatet bra? Finnes det flere "nyanser"?

Jeg har veldig lys hud, og blir stort sett aldri brun i sola, bare brent. Har lyst til å prøve...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har prøvd og fikk kjempefin farge. Litt dumt at fargen bare varer opp mot en ukes tid. Jeg fikk vite at man kunne velge mellom brun og mørk brun. Siden jeg ikke hadde farge fra før, ble jeg anbefalt å ta brun. Fargen ble fin og gyllenbrun.

Etter sprayingen er det lurt å ta på klær du ikke er redd for. Fargen smitter litt før du har dusja. Man skal heller ikke dusje før etter noen timer (12 timer?).

Gjest Lillemor26
Skrevet

Jeg har prøvd og fikk kjempefin farge. Litt dumt at fargen bare varer opp mot en ukes tid. Jeg fikk vite at man kunne velge mellom brun og mørk brun. Siden jeg ikke hadde farge fra før, ble jeg anbefalt å ta brun. Fargen ble fin og gyllenbrun.

Etter sprayingen er det lurt å ta på klær du ikke er redd for. Fargen smitter litt før du har dusja. Man skal heller ikke dusje før etter noen timer (12 timer?).

Tok du det i salong da eller? Var det dyrt?

Skrevet

Jeg har gjort det, og det ble kjempefint. Men fargen forsvinner fort, så hvis det er til noe spesielt, bør du gjøre det dagen før.

Ikke ha på bodylotion før du kommer til studioet for å spraye deg. Ikke dusje før etter 12 timer.

Jeg betalte 300kr.

For en spesiell anledning er det nok verdt det, men jeg tar nok solarium neste gang. Så varer det lenger også. :)

Gjest togli
Skrevet

Tok du det i salong da eller? Var det dyrt?

Jeg tok det i salong for et års tid siden. Det kostet 550,- og det er jo ganske dyrt... Jeg tror prisene har gått ganske mye ned ettersom det ha blitt mer vanlig nå. Iallefall vet jeg om en salong som tar 350,- for spraying.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...