Gjest Lillemor26 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som har noen erfaringer å dele ang spray-tan? Hvordan fungerer det, og blir resultatet bra? Finnes det flere "nyanser"? Jeg har veldig lys hud, og blir stort sett aldri brun i sola, bare brent. Har lyst til å prøve... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har prøvd og fikk kjempefin farge. Litt dumt at fargen bare varer opp mot en ukes tid. Jeg fikk vite at man kunne velge mellom brun og mørk brun. Siden jeg ikke hadde farge fra før, ble jeg anbefalt å ta brun. Fargen ble fin og gyllenbrun. Etter sprayingen er det lurt å ta på klær du ikke er redd for. Fargen smitter litt før du har dusja. Man skal heller ikke dusje før etter noen timer (12 timer?). 0 Siter
Gjest Lillemor26 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har prøvd og fikk kjempefin farge. Litt dumt at fargen bare varer opp mot en ukes tid. Jeg fikk vite at man kunne velge mellom brun og mørk brun. Siden jeg ikke hadde farge fra før, ble jeg anbefalt å ta brun. Fargen ble fin og gyllenbrun. Etter sprayingen er det lurt å ta på klær du ikke er redd for. Fargen smitter litt før du har dusja. Man skal heller ikke dusje før etter noen timer (12 timer?). Tok du det i salong da eller? Var det dyrt? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har gjort det, og det ble kjempefint. Men fargen forsvinner fort, så hvis det er til noe spesielt, bør du gjøre det dagen før. Ikke ha på bodylotion før du kommer til studioet for å spraye deg. Ikke dusje før etter 12 timer. Jeg betalte 300kr. For en spesiell anledning er det nok verdt det, men jeg tar nok solarium neste gang. Så varer det lenger også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Tok du det i salong da eller? Var det dyrt? Jeg tok det i salong for et års tid siden. Det kostet 550,- og det er jo ganske dyrt... Jeg tror prisene har gått ganske mye ned ettersom det ha blitt mer vanlig nå. Iallefall vet jeg om en salong som tar 350,- for spraying. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.