Gå til innhold

Hva var lunsjen i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

14

• annegunn

13

• ShitDiddelyDo

8

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lunsjen blir nybakt brød med agurk, løk tomat, olivenolje og nykvernet pepper. En dobbel mocca og et stort glass isvann.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har akkurat spist frokost. 4-korn med skummet kulturnmelk, ett glass juice og et par vitaminpiller.

Gjest midia
Skrevet

En hjemmelaget pizzabit fra i går.

Spiser ikke lunsj i ferien da jeg står opp så sent.

serendipity
Skrevet

Salat med cherrytomater, ibergs, agurk, mais, hvitløkskrutonger, fetaost, løk og olivenolje over.

Skrevet

Lunsjen blir nybakt brød med agurk, løk tomat, olivenolje og nykvernet pepper. En dobbel mocca og et stort glass isvann.

Det hørtes aldeles fortreffelig ut, Velouria. :-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg glemte å spise frokost i dag, nå spiser jeg en skive med chorizo og en med brunost. Isvann til.

Skrevet

1/2 kylling og 1/2 t-briks. Tab Extra å drikke.

Gjest blomsterløk
Skrevet

To tynne skiver med leverpostei og sylteagurker. Et beger 0,1% youghurt, en banan og gulrot. Drikke: vann.

Skrevet

Et halvt rundstykke med karbonade,et halvt rundstykke med leverpostei, vaffel med meierismør i alle høla, te og båtis :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg oppdaget til min store glede at de hadde risengrynsgrøt i kantinen i dag - lenge siden jeg har spist det, og jeg var litt kald og hadde lyst på noe varmt. Tok med en bolleting fylt med syltetøy også - og gledet meg skikkelig!

Men;

Risengrynsgrøte var full av cashewnøtter?!? Og altfor søt, hvem har sukker I grøten??

Og syltetøyet i bollen var surt :(

Dårlig lunsj....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg glemte å spise frokost i dag, nå spiser jeg en skive med chorizo og en med brunost. Isvann til.

Hva er Choriso?

Dere dolere spiser så mye avansert mat. Jeg vet ikke engang hva dere snakker om i mattrådene.

Skrevet

Det hørtes aldeles fortreffelig ut, Velouria. :-)

Det var det, den er akkurat fortært. Jeg elsker sommermat!

Skrevet

Det ble varm lunsj i kantina idag, wienersnitzel med potetmos og grønnsaker. Og et glass juice + et glass vann til.

Vanligvis spiser jeg grovt rugbrød med div. pålegg, gjerne egg eller kylling. Og kanskje en yoghurt eller frukt til. Men idag var det ikke noe frukt fremme, og varmmaten fristet mer enn brød. :-)

Skrevet

*vinker*

Skrevet

Hva er Choriso?

Dere dolere spiser så mye avansert mat. Jeg vet ikke engang hva dere snakker om i mattrådene.

Chori_z_o

Spansk paprikakrydret spekepølse. Nammenam...

Skrevet

Tre knekkebrød med brunost, mmm.. oppfinnsomt ;)

Begynner ikke på jobb før tre, frem til det er det bare sløving selv om jeg selvfølgelig burde..*ser seg forferdet rundt*..rydda.. :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Chori_z_o

Spansk paprikakrydret spekepølse. Nammenam...

A-ha.

Jeg pleier å kalle en spade for en spade og skrive pølse hvis jeg spiser pølse. :)

Skrevet

A-ha.

Jeg pleier å kalle en spade for en spade og skrive pølse hvis jeg spiser pølse. :)

Dessverre er ikke alltid en pølse en god pølse....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dessverre er ikke alltid en pølse en god pølse....

Nei, fakta er vel egentlig at ingen pølse er en god pølse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...