Gå til innhold

Hva var lunsjen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får si hva jeg skal handle inn, siden jeg ikke aner hva slags mat som passer til vinen, da. :)

Grillkjøtt???

Eller sparris....

:)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

14

• annegunn

13

• ShitDiddelyDo

8

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da jeg enda har ferie,ble lunsjen ble spist i båten dag.Varme farsekaker fra Spar og Pepsi-max.

mariaflyfly
Skrevet

Grillkjøtt???

Eller sparris....

:)

Kanskje jeg skulle kuppe en av naboens 5 indrefileter som jeg oppbevarer pga plassmangel? ;)

Sparris har jeg i kjølen. Og en rosévin. :)

Gjest Nosferatü
Skrevet

Stekte kyllingbiter, poteter og salat. Hvitløk og litt lettrømme.

Kaffe, en liten bit mandelkake.

Skrevet

Kanskje jeg skulle kuppe en av naboens 5 indrefileter som jeg oppbevarer pga plassmangel? ;)

Sparris har jeg i kjølen. Og en rosévin. :)

*sikle*

Bare bestem en dag, du, i valget du har mellom to....

mariaflyfly
Skrevet

*sikle*

Bare bestem en dag, du, i valget du har mellom to....

Tekster deg litt seinere i kveld, jeg. Naboen var akkurat innom og fikk en bit av den berømte chorizoen til å teste ut på pizza. :)

Skrevet

Tekster deg litt seinere i kveld, jeg. Naboen var akkurat innom og fikk en bit av den berømte chorizoen til å teste ut på pizza. :)

Hehe! Fikk Dorthe kjøpt, eller?

*vurderer å smøre flyfly med en bit til*

mariaflyfly
Skrevet

Hehe! Fikk Dorthe kjøpt, eller?

*vurderer å smøre flyfly med en bit til*

Nope, hun hadde dratt før hun så det. Men jeg fikk en stor dunk med Hurumhejmix fra Bonbon. :D

Skrevet

Sto seint opp og spiste to skiver med leverpostei. Et par timer seinere drakk jeg en hjemmelaget appelsin-is-latte. Den er så mektig at den teller som lunsj!

Appelsin is latte? Kan jeg få oppskriften?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hva mener du med tynnebrødskiver? Har de slanket seg? Hihi ;)

Ja, de skivene hadde nok slanket seg. :)) Var så tynne at du kunne se gjennom dem, gikk nesten ikke å smøre leverpostei på dem.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, de skivene hadde nok slanket seg. :)) Var så tynne at du kunne se gjennom dem, gikk nesten ikke å smøre leverpostei på dem.

He he..hørtes ikke noe særlig ut =)

Skrevet

Appelsin is latte? Kan jeg få oppskriften?

Kopierte dama i kaffebaren:

*To-tre kuler vaniljeis

*Dobbel espresso (eller en liten kanne "kanne-espresso, sånn åttekantet greie, husker ikke hva det heter, er det Bialetti tro?).

*Skall av en halv appelsin, dratt av med sånn spesialjern som lager remser. Gir en litt sterk, bitter appelsinsmak.(Har også laget den med presset saft av en appelsin, og det blir også godt, søtere smak).

*Litt melk

Kjøres kjapt i blender!

Ha evt i en isbit eller to for å holde den kald!

Er en skikkelig "dessertkaffe"!Har ikke prøvd det, men tror det skal være like godt med appelsin i vanlig latte!

Skrevet

Røykt ost, tomater, oliven, rødløk og ruccola med olivenolje tilsatt basilikum over. Pluss brød. Rødvin til høvdingen, vann til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...