Tvillingmamma Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Har et par spørsmål om Sony Ericsson K750i. Kan man spille av musikk fra den via Bluetooth? Kunne godt tenke meg å kutte ut MP3 spilleren hvis dette lar seg gjøre. Vet at man kan spille av med den bærbare håndfridelen, men det er en ledning, den kunne jeg godt tenke meg å slippe. Noen som vet? I min eldgamle Nokia, hadde jeg mulighet til å lage meg et "arkiv" for sms-meldinger jeg ville ta vare på. Det får jeg ikke til på K750i. Får beskjed om at sim-kortet er fullt når jeg prøver å flytte over til "lagrede meldinger". Kan ikke se at det ligger _så_ mange meldinger der. Noen som vet hvordan man enklest kan lagre meldinger uten å ha dem direkte i innboksen? Og hvordan kan jeg få slettet fra sim-brikken? Anyone?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har telefonen, men kan ikke svare på spørsmål utover telefonens utseende, normale funksjoner, batterikapasitet og om kameraet er godt eller ikke. Hvis du ikke får noen svar kan du høre med mobilgeekene her inne. De vet alt. www.barbara.no Velg så et av mobilforumene der inne. Men jeg vet du kan lagre sms. For det står jo som et valg under sms. Jeg har dog aldri forsøkt å lagre noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Nå lagret jeg forresten en melding. Det var jo veldig enkelt. Bare å trykke på "lagre melding", og jeg fikk beskjed om at meldingen var lagret i lagrede meldinger, fordi sim-kortet er fullt. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Nå lagret jeg forresten en melding. Det var jo veldig enkelt. Bare å trykke på "lagre melding", og jeg fikk beskjed om at meldingen var lagret i lagrede meldinger, fordi sim-kortet er fullt. Og når jeg vil lagre der får jeg melding om at det er for mange meldinger. Og at jeg må slette. Det er det jeg ikke skjønner. Det er ikke _så_ mange meldingene jeg har. I min gamle Nokia hadde jeg en egen mappe med lagrede meldinger. Der lå det masse. Da jeg fikk min Samsung ble jeg så overrasket over meldingen om at det var fullt. Jeg hadde jo masse plass i Nokia'n. Så jeg endte med å overføre til et arkiv på nett. Igjen ble jeg overrasket da jeg startet opp min K750i og fikk samme meldingen om at det er fullt... 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Og når jeg vil lagre der får jeg melding om at det er for mange meldinger. Og at jeg må slette. Det er det jeg ikke skjønner. Det er ikke _så_ mange meldingene jeg har. I min gamle Nokia hadde jeg en egen mappe med lagrede meldinger. Der lå det masse. Da jeg fikk min Samsung ble jeg så overrasket over meldingen om at det var fullt. Jeg hadde jo masse plass i Nokia'n. Så jeg endte med å overføre til et arkiv på nett. Igjen ble jeg overrasket da jeg startet opp min K750i og fikk samme meldingen om at det er fullt... Kanskje den MMS-boksen din er full av bilder? 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Kanskje den MMS-boksen din er full av bilder? I K750i så deles minnet av alt som lagres - dvs det er ingen enkeltmapper som er begrenset slik det var tidligere. Og internminnet er på ca 32Mb hvis jeg ikke husker feil. I tillegg så er det en minnebrikke på 64Mb der. Da skal det mange bilder til før det blir fullt:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Og når jeg vil lagre der får jeg melding om at det er for mange meldinger. Og at jeg må slette. Det er det jeg ikke skjønner. Det er ikke _så_ mange meldingene jeg har. I min gamle Nokia hadde jeg en egen mappe med lagrede meldinger. Der lå det masse. Da jeg fikk min Samsung ble jeg så overrasket over meldingen om at det var fullt. Jeg hadde jo masse plass i Nokia'n. Så jeg endte med å overføre til et arkiv på nett. Igjen ble jeg overrasket da jeg startet opp min K750i og fikk samme meldingen om at det er fullt... Spør geekene på Barbara. De kan alt om telefonen. Jeg spør alltid der hvis jeg lurer på noe. Får svar umiddelbart! 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Spør geekene på Barbara. De kan alt om telefonen. Jeg spør alltid der hvis jeg lurer på noe. Får svar umiddelbart! Har du vært inne på www.esato.com også? Det brukte jeg en gang jeg lurte på noe ang. en SE-telefon. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Har du vært inne på www.esato.com også? Det brukte jeg en gang jeg lurte på noe ang. en SE-telefon. Nope, men jeg bruker Barbare hver gang jeg har spørsmål vedrøende mobil, mp3, data, osv. Man skulle jo egentlig ikke tro det fantes mobilfreaker, men det gjør det faktisk. Og de er der inne på fritiden, og deler sin visdom med oss som bare bruker telefonen til ringing og sms! 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Spør geekene på Barbara. De kan alt om telefonen. Jeg spør alltid der hvis jeg lurer på noe. Får svar umiddelbart! Nå har jeg logget inn hos Barbara. Men jeg kan ikke finne ut hvordan jeg kan stille spørsmål; lage ny tråd.... hjelp, er det meg som mangler synet i dag eller 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Spør geekene på Barbara. De kan alt om telefonen. Jeg spør alltid der hvis jeg lurer på noe. Får svar umiddelbart! Glem mitt forrige spørsmål. Jeg tror jeg fant det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.