Gjest pokker_ta Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hva pokker gjør jeg..... Jeg har fulleangst enda etter fredagen-noen som har noe tips (ja-jeg slutter å drikke nå,,,) Jeg har vært på nachpiel hos sjefen min, tabbet meg skikkelig ut FAEN!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ingen andre tips enn å heve seg over de idiotiske utsagnene du kom med og tingene du sikkert gjorde på fredag. Det er ikke alkoholen som fortsatt sitter i kroppen og gir deg angst, men tankene på de vannvittige tingene du har sagt eller gjort. Det fine er at det går over med årene. Ikke idiotien man sier eller gjør, men terskelen for hva man kan si og gjøre før man får fyllenerver. Etter noen år med trening kan du si og gjøre de mest utrolige ting uten at det gir deg angst. Uten at det er noen god trøst, men det kommer i det minste fra en som vet hva han snakker om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.