flisa Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=bakdel&ordbok=bokmaal&s=n&alfabet=n&renset=j *sur* 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jøss, har det blitt tillatt nå?! Jeg kan ikke fordra det ordet, blir irritert hver gang noen sier det. I mine ører er det ingenting som heter bakdel, det heter ulempe, og det har jeg tenkt å fortsette å si. Hrmpf! 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Jøss, har det blitt tillatt nå?! Jeg kan ikke fordra det ordet, blir irritert hver gang noen sier det. I mine ører er det ingenting som heter bakdel, det heter ulempe, og det har jeg tenkt å fortsette å si. Hrmpf! SAMME HER!!! *HULK, HULK* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Æsj,- kan vi ikke få lov å pirke på _det_ heller nå! Shit. 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Æsj,- kan vi ikke få lov å pirke på _det_ heller nå! Shit. Det er nok derfor det er blitt lov å si bakdel, fordi det er så mange som pirker på de som sier det, det er så mange som ikke klarer å huske at det heter ULEMPE! 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Det er nok derfor det er blitt lov å si bakdel, fordi det er så mange som pirker på de som sier det, det er så mange som ikke klarer å huske at det heter ULEMPE! Så dumhet belønnes? 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Så dumhet belønnes? Det er vel ikke noe nytt? ;-) 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Så dumhet belønnes? Ja, og ærlighet varer IKKE alltid lengst. 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Det er vel ikke noe nytt? ;-) sant nok - og det lønner seg å skrike til mormora i butikken også - innimellom *s* 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 sant nok - og det lønner seg å skrike til mormora i butikken også - innimellom *s* *glis* Du greide ikke stå imot nå nei mormor! 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 *glis* Du greide ikke stå imot nå nei mormor! Brune øyne som klinkekuler som syns du er den beste mormora i verden -som vil spise deg på armen for du er så god - nei - hun fikk schærlighet'n sin .) 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Brune øyne som klinkekuler som syns du er den beste mormora i verden -som vil spise deg på armen for du er så god - nei - hun fikk schærlighet'n sin .) Åååååh, du gjorde det rette! Og du er sikkert en mormor som er til å spise opp! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det er nok derfor det er blitt lov å si bakdel, fordi det er så mange som pirker på de som sier det, det er så mange som ikke klarer å huske at det heter ULEMPE! Snart er det vel lov å skrive "koz" og "klemz" også, og fortsatt skrive korrekt norsk. ".................................." 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Snart er det vel lov å skrive "koz" og "klemz" også, og fortsatt skrive korrekt norsk. ".................................." Ja, det går til hællvette med alt snart. Og så denna ungdommen altså. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ja, det går til hællvette med alt snart. Og så denna ungdommen altså. Forby ungdom! "................................" 0 Siter
Gjest Ulempe! Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Forby ungdom! "................................" Jeg skal starte OMU - organisasjonen mot ungdom! koz og klemz til degz ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal starte OMU - organisasjonen mot ungdom! koz og klemz til degz ;-) en navlebskuende forening med andre ord? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal starte OMU - organisasjonen mot ungdom! koz og klemz til degz ;-) d r 1 jævli go id :-) ".............................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Ja, det går til hællvette med alt snart. Og så denna ungdommen altså. Men "hællvette" er jo et riktig godt norsk ord. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hehe... Var det ikke deg som ikke visste at det het "avkrefte"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.