Gå til innhold

alltid alene


vanilje

Anbefalte innlegg

Har det kjipt for tiden, sliter spesielt med ensomhet. Sitter hjemme, ensom, nesten hele dagen. Ser på tv, sover masse for å få tiden til å gå.

Den eneste sosiale kontakten jeg har for tiden, er folk som får betalt for det (behandlere).

Det blir for mye for meg å gjøre alt alene, har ikke krefter til å gjøre noe annet å dra på samtaler eller gå på butikken.

Og når man er ensom, så er det jo så mye lettere å se alle som ikke er alene. Det er tiltak å trene, gå på café, eller gå på kino når man må gjøre de tingene alene. Vel, de få gangene man orker noe sånt.

Standardsvaret for dette er jo å komme seg ut, bli kjent med folk med samme interesse som en selv, ta aktiv del...det funker ikke

Det føles som jeg er den som bestandig sender ut en sms for å kanskje finne på noe, men kjærester og jobb hos andre setter en stopper for dette.

Ensom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vioola

ville bare si vet utrolig godt hvordan du har det. Uansett om det ikke er lett hjelper det å trene , gå litt på kjøpesenter og sånt. Jeg har meldt meg inn i et politisk parti da. så vi får se hvordan det går.

klem..utrolig mange som sliter med ensomhet faktisk har jeg inntrykk av..selv om man får inntrykk ofte av at "alle" har noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

ville bare si vet utrolig godt hvordan du har det. Uansett om det ikke er lett hjelper det å trene , gå litt på kjøpesenter og sånt. Jeg har meldt meg inn i et politisk parti da. så vi får se hvordan det går.

klem..utrolig mange som sliter med ensomhet faktisk har jeg inntrykk av..selv om man får inntrykk ofte av at "alle" har noen

Alle er alene ...inni seg.Akkurat n for tida er jeg veldig alene inni meg.Jeg er redd for å slipe noen inn også.For det som er inni meg er for stygt og dumt og barnslig og slemt.Noen anger føler jeg meg som et lite barn som har mistet alle lekekammeratene sine...

I går fikk pusia mi kattunger, da..så nå har jeg perm og er hjemme, med dem.4 små, 3 svarte/hvite og en koksgrå/hvit.Jeg er blir så glad (i noen korte øyeblikk) over å se de små livene, se at mammapusen "står han av" med flagget til topps(ho e så flink!), men inni meg forblir det like ensomt.

Er så vanvittig tiltaksløs.Og ser mørkt på det meste.Har sikkert masse å være glad for.Men føler ingen glede.Det er det som gjør det så ensomt.Når gleden ved livet er borte, blir muligheten til å komme ut av ensomheten enda dårligere.........

Blir mye svada her.Prøver vel å skrive meg tom.

Sorry....

P.S: - glad i deg, vanilje :)uansett.

sliten klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er alene ...inni seg.Akkurat n for tida er jeg veldig alene inni meg.Jeg er redd for å slipe noen inn også.For det som er inni meg er for stygt og dumt og barnslig og slemt.Noen anger føler jeg meg som et lite barn som har mistet alle lekekammeratene sine...

I går fikk pusia mi kattunger, da..så nå har jeg perm og er hjemme, med dem.4 små, 3 svarte/hvite og en koksgrå/hvit.Jeg er blir så glad (i noen korte øyeblikk) over å se de små livene, se at mammapusen "står han av" med flagget til topps(ho e så flink!), men inni meg forblir det like ensomt.

Er så vanvittig tiltaksløs.Og ser mørkt på det meste.Har sikkert masse å være glad for.Men føler ingen glede.Det er det som gjør det så ensomt.Når gleden ved livet er borte, blir muligheten til å komme ut av ensomheten enda dårligere.........

Blir mye svada her.Prøver vel å skrive meg tom.

Sorry....

P.S: - glad i deg, vanilje :)uansett.

sliten klem

Ja, alle er alene inni seg, til sist. Men jeg mente at jeg også er alene "utenpå". Sitter alene hele tiden, ingen å snakke med, em og kveld, alene med tv'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...